Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 5 November 2016

Aariz tak nak ibu dia !

 

Setiap kali nak tidur dalam buaian , aku kena buaikan dia. Dalam masa 10 saat je dia tidur. Kalau mak dia ? Fuhhh.. teriak kaw kaw punyaa.. Ngan mak dia , dia nak tidur sambil menyusu..

Opss.. sebelum ada yang pertikaikan.. aku nak kasi tau.. dia dalam dibuai dalam 10 saat –1 minit jer.. Pastu lena dah. Dah lena, stop ler ! Ok ? Huhuhuh..

Kalau tak letak dalam buai , masalah gak. Dia nak didukung jer. Kalau nak didukung jer, camana nak buat kerja? Mana ada orang gaji dalam rumah ni. Aku ? Aku pun ada kerja nak buat ! Haa… Ok ?

image

Belah malam.. memang tidur berkepit ngan mak dia. Tapi sebelum tu , wife nak buat kerja rumah.. aku kena jaga Aariz. Sampai makan pon kena depan dia ! Sebab tu ada kawan tegur kenapa aku makan atas katil haaa.. Maka inilah jawapan dia !

Nak makan pon tak sempat ! Baru 3 orang. Camana laaa yang anak sampai 8 orang tu eh ?

image

Tak sampai sebulan… wife akan mula bekerja dan aku akan jadi kembali suri rumah sepenuh masa. Nasib  baik Zahra pon dah terima kehadiran Aariz… cuma lom mesra sangat.. tak seperti abang dia !

4 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Nanti lama2 Zahra tolong daddy jaga Aariz dibawah pemantauan daddy..

Sherry berkata... [Reply to comment]

hehe. same. both my sons need swing to sleep whan baby time. if no swing their sleep is shorter.

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

semoga jd super daddy yg hebat for your adorable kids. aminn..

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

kena pndai2 la urus masa ni...xpe lama2 ok la tu...comel bby

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI