Jangan tunggu sakit wooo !

 

Ok.. malam ni nak layan HIJAU jer ! Siang tadi , ke Jaya Grocers di KLIA2. Kat sana banyak sayur organik selain di Cyberjaya. Lupa pulak aku nama mall tu.. heee.. Seminggu sekali layan GREEN ! Nak cuci usus la katakan.. hahaha..

Kos pembelian.. RM100++ ! Adehh ,bankrupt gini tapi mengenangkan usus , limpa , buah pinggang serta hati yang nilainya jauh lebih mahal.. ku telan jua !

image

Lepas gym tadi.. aku buat jus ni ! Dan.. gulp ! Adehhh.. terlalu banyak campuran tapi epal hijau tak banyak. Kalau epal hijau tu buh banyak . mmg aku leh harung sekali gus !

Wife yang dalam bilik pun leh terbau sayur tu ! Tak mau dia telan ! Terpaksa letak buah delima dan sebijik lagi epal hijau.. Baru la leh telan skit !

Bukan senang nak jaga kesihatan. Hahahah.. Last last , order Shaklee je la.. Tapi jus hijau ni aku minum gak ! Sebulan sekali je la.. hehehe..

image

Oh , aku order Shaklee ni kat Cikgu Nizam yang juga blogger #KBBA9. Aku beli kat dia jer.. Senang citer !

Kalau nak tau lebih lanjut pasal produk ni , leh whatsapp Cikgu Nizam di 013 976 1627 ! Tanya la puas puas yer. Dah tua tua ni , kena la jaga kesihatan. Dan yang muda tu , jangan amik remeh pasal kesihatan lak eh..

2 ulasan:

  1. bestnya makanan hijau,baik utk kesihatan.saya pun amalkan juga sebulan mesti kena detoks..jom sihat!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009