Aku botakkan Aariz pulak ! - BEN ASHAARI

Aku botakkan Aariz pulak !

 

Heehehe.. bermakna , akulah lelaki paling kacak dalam rumah aku ini selepas berjaya botakkan kepala Aariz ! Heeee…

image

Ni gambar semalam sebelum aku botakkan licin kepala dia ! Kenapa aku botakkan ? Sebab rambut dia naik tak beberapa cantik. Huhuh.. Kesilapan ketika aku botakkan pala dia masa lahir dulu. Tak kemas  sangat aku mesin sebab kelam kabut !

Nasib baik masa aku botakkan kepala dia ni , dia tak banyak karenah. Diam jer.. layankan aja mesin tu.. Huhuh.. Dan bila dah botak , baru nampak di kulit kepala dia ada problem ! Berkuping gituu.. Siann dia..  Nasib baik aku botakkan.. kalau tak ??? Tak sedar la sampai dia kawin ! Huhhh..

Hehehe.. Qhaliff lak aku nak botakkan ! Dia dok perasan dia hensem sangat dari daddy dia ! Tunggu la dia tidur nyenyak nanti.. Aku kerjakan rambut dia !

image

2 ulasan:

  1. Bekuping sampai kawin tu yang tak boleh tahan..huhuhuhu...

    BalasPadam
  2. Handsome qhaliff macam daddynya hoho

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.