Berjaya turunkan tekanan darah ! - BEN ASHAARI

Berjaya turunkan tekanan darah !

 

Alhamdulillah.. mak aku mengadu sebelum ni , sakit di bahagian belakang leher. Begitu juga dengan jiran aku. Aku tau , tu mesti berpunca dari tekanan darah tinggi ! Aku mintak adik aku belikan juicer yang macam aku punya.

Epal hijau dicampurkan sekali dengan saleri dan kalau rajin , letak tomato serta lobak merah. Hasilnya memang gempak ! Minum setiap malam dan awal pagi. Kalau bajet kurang , epal hijau dan saleri je dah memadai.

Dalam seminggu , aku akan amik jus hijau jer. Sayur bayam dicampurkan lagi dengan beberapa jenis sayur organik. Dan epal hijau wajib ada ! Itu untuk elak dari rasa kurang enak. Hahahah.. Bila ada epal hijau , rasa masam tu ada la gak… berbanding rasa kelat ! Huhuh..

image

Kesannya ? Korang akan rasa kesannya bila amalkan dalam seminggu ! Dan aku , dah berbulan amalkan. Kalau tak minum , rasa semacam jer.

Manakala setiap malam.. air detox ni adalah wajib aku minum sebelum tidur. Memang best. Cubalah kalau tak caya !

image

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.