Terlebih besar ? Perlu kembali kurus atau lebih besar ?

by - Februari 21, 2017

 

Sebenarnya aku fokus nak buat ala ala model mat salleh punya badan jer.. Bukan ala ala ahli bina badan yang sado sado gitu. Tapi bila tengok gambar kelmarin di Hari AntiDadah Kebangsaan, terasa gerun lak.. Besar la pulak !

image

image

Ke sebab aku dah ada rambut , maka kelihatan seperti besar ? Tapi apa kena mengena lak eh ? Hahahahaha.. Target nak jadi model jam tahun ni… hahaha..

You May Also Like

2 comments

  1. hehe..nmpk lain..kuruskan skit kot klu bg saya la..klu bsr sgt nmpk gerun.huhu

    BalasPadam
  2. Okay tu. Tak terlalu besar. Diseimbangkan dengan ketinggian. Kalau besar tapi rendah tu lain ceritalah. Heheh.

    Jom exchange blog link, http://lynk.my/w1cm

    BalasPadam