Makan malam pertama keluarga selepas pemergian ayah..

by - Ahad, Februari 05, 2017

 

Setiap kali aku scroll instagram aku , pasti aku akan lalu pada satu posting yang mampu membuatkan aku syahdu dan sayu. Cepat cepat aku lajukan. Semoga Allah ampuni dosa dosanya dan tempatkan bersama mereka yang beriman. Aamin.

Dan malam tadi , kami adik beradik buat pertama kalinya berkumpul selepas pemergian ayah tercinta. Kali ini , tanpanya. Terasa satu kelainan. Kalau tidak , dialah yang rajin dukung cucunya yang kecil sekali..

Lokasi pilihan adalah di My Story Cafe nun di Shah Alam. Kenapa sini ? Sebab nak makan besar tapi murah ! Hahahaha.. Puas makan dan sedap !

image

Ini adalah kali kedua aku ke sini. Kali pertama , masa buat review tahun lepas. Dan menurut big boss , review dari team blogger KBBA9 memang memberi impak dan baru minggu lepas , team Jalan Jalan Cari Makan TV3 memilih cafe ini sebagai restoran pilihan mereka pula !

Tahniah !

image

Dan aku mampu ratah lauk skit skit jer sebab aku dah mula nak cutting badan aku ni. Hehehehe.. Terlebih besar nanti , payah lak.. heheh.. Ikan dia sedap ! Udang pon sedap. Ketam sedap. Ayam sedap ! Ehh.. semua sedap laaaa.. hahahah.. Tak caya tanya Aariz !

Oloh.. menguap lak dia.. hehehe..

image

Al-Fatihah buat arwah ayahanda tercinta.

You May Also Like

6 comments

  1. Salam perkenalan... blogwalking dan done follow blog nie. :)

    BalasPadam
  2. Alfatihah... mmg sedap mkn kat sini. mujur jauh dari SS. Kalau dekat mau hari2 g huhu

    BalasPadam
  3. Al Fatihah. Ayahanda sentiasa ada dgn family Abg Ben. Bestnya dapat berkumpul makan sesedap pula. Sini memang sedap makanan dia.

    BalasPadam
  4. bdk baju biru belang2 berkopiah tu ada iras qhalif

    BalasPadam
  5. tak sabar tunggu siaran jjcm nanti..

    BalasPadam