Jangan tunggu sakit wooo ! - BEN ASHAARI

Jangan tunggu sakit wooo !

 

Ok.. malam ni nak layan HIJAU jer ! Siang tadi , ke Jaya Grocers di KLIA2. Kat sana banyak sayur organik selain di Cyberjaya. Lupa pulak aku nama mall tu.. heee.. Seminggu sekali layan GREEN ! Nak cuci usus la katakan.. hahaha..

Kos pembelian.. RM100++ ! Adehh ,bankrupt gini tapi mengenangkan usus , limpa , buah pinggang serta hati yang nilainya jauh lebih mahal.. ku telan jua !

image

Lepas gym tadi.. aku buat jus ni ! Dan.. gulp ! Adehhh.. terlalu banyak campuran tapi epal hijau tak banyak. Kalau epal hijau tu buh banyak . mmg aku leh harung sekali gus !

Wife yang dalam bilik pun leh terbau sayur tu ! Tak mau dia telan ! Terpaksa letak buah delima dan sebijik lagi epal hijau.. Baru la leh telan skit !

Bukan senang nak jaga kesihatan. Hahahah.. Last last , order Shaklee je la.. Tapi jus hijau ni aku minum gak ! Sebulan sekali je la.. hehehe..

image

Oh , aku order Shaklee ni kat Cikgu Nizam yang juga blogger #KBBA9. Aku beli kat dia jer.. Senang citer !

Kalau nak tau lebih lanjut pasal produk ni , leh whatsapp Cikgu Nizam di 013 976 1627 ! Tanya la puas puas yer. Dah tua tua ni , kena la jaga kesihatan. Dan yang muda tu , jangan amik remeh pasal kesihatan lak eh..

2 ulasan:

  1. bestnya makanan hijau,baik utk kesihatan.saya pun amalkan juga sebulan mesti kena detoks..jom sihat!

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.