Qhaliff menangis adiknya , Zahra diambil orang !

by - Februari 14, 2017

 

Kejadian berlaku di depan mata aku.. Berani budak tu ! Qhaliff cuba merebutnya kembali tapi gagal. Budak tu nampak lebih garang dari Qhaliff ! Tak terkata kata dia bila budak tu menolak Zahra ke hulu ke hilir.

Tapi Qhaliff tak biarkan je gitu saja ! Dia ikut jer sambil berbual dengan budak tu. Petah berkata kata dia. Qhaliff mati kutu. Budak bawak Zahra makin jauh. Qhaliff memandang aku.

“ Dik , tak nak jauh jauh. “. Budak tu tengok aku ,Aku tunjuk otot di lengan. Terus budak tu lepaskan Zahra ! Hahaha.. Ok , part tu aku tipu la. takkan la kot kan ? Hahaha..

Qhaliff gembira. Terus tak lepaskann adik dia. Haaa.. sayang gak dia kat Zahra. Kalau tak , asik berebut barang jer !

image

You May Also Like

6 comments

  1. Besar dah Abang Qhaliff dengan Kak Zahra..

    BalasPadam
  2. Bukti kasih sayang seorang abang terhadap adiknya.. comel mereka berdua ni.. Dah besar dah..

    BalasPadam
  3. budak yg dimaksudkan tu pelampung tu ke hehe

    BalasPadam