Qhaliff menangis adiknya , Zahra diambil orang ! - BEN ASHAARI

Qhaliff menangis adiknya , Zahra diambil orang !

 

Kejadian berlaku di depan mata aku.. Berani budak tu ! Qhaliff cuba merebutnya kembali tapi gagal. Budak tu nampak lebih garang dari Qhaliff ! Tak terkata kata dia bila budak tu menolak Zahra ke hulu ke hilir.

Tapi Qhaliff tak biarkan je gitu saja ! Dia ikut jer sambil berbual dengan budak tu. Petah berkata kata dia. Qhaliff mati kutu. Budak bawak Zahra makin jauh. Qhaliff memandang aku.

“ Dik , tak nak jauh jauh. “. Budak tu tengok aku ,Aku tunjuk otot di lengan. Terus budak tu lepaskan Zahra ! Hahaha.. Ok , part tu aku tipu la. takkan la kot kan ? Hahaha..

Qhaliff gembira. Terus tak lepaskann adik dia. Haaa.. sayang gak dia kat Zahra. Kalau tak , asik berebut barang jer !

image

6 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.