Aariz Iman , 6 bulan ! - BEN ASHAARI

Aariz Iman , 6 bulan !

 

Isnin ari tu , dia disuntik sekali lagi. Dan semalam , badan dia mula terasa macam nak demam. Terpaksa berehat banyak banyak. Berat badan dia dah 8kg dan tinggi dia , memang tinggi ! Aku dukung pun terasa la kepanjangan dia berbanding Qhaliff dan Zahra dulu.

Budak mudah tersenyum dan berlesung pipit ni dah beberapa kali jatuh tilam. Dan mula terliur bila tengok orang makan ! Teringin nak makan dah sangat kot ?

image

Kelmarin disuntik , tak nangis pun. Lemak tebal. Pandai bapak dia jaga. Kasi susu ibu banyak banyak. Hahahaha… Dia mula nangis bila boring terbaring atas tilam. Aku rasa dia ni cepat berjalan nanti ni. Tak sabar nak bermain dengan abang dan kakak dia !

image

image

Dan mula nak bising dah… hehehe.. tapi macam tak bannyak cakap je nanti. Banyak senyum. Confirm lebih gambar dari kata kata ni nanti !

7 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.