Impian ke New Zealand menjadi kenyataan !

by - Selasa, Februari 28, 2017

 

Bila tengok gambar kawan kawan yang post gambar melompat lompat di sana , terasa hati nak sangat menjejakkan kaki di sana.. sekali je pun ok dah ! huhuhuh.. Camana eh nak gi sana ? Kumpul duit atau… hurmm.. Impian tu aku pendamkan sehinggalah tahun ni , aku timbul keyakinan ! Keyakinan tu membuatkan aku berusaha jadikannya kenyataan !

Dan hari ni aku terima berita gembira ! Alhamdulillah.. projek yang aku usahakan dalam tempoh seminggu , dapat kelulusan ‘semua pihak’ ! Huhuhuh.. Menariknya.. bukan aku pergi seorang diri ! Aku bawa 3 orang rakan blogger dari team #KBBA9 ! Aku dicadangkan oleh pihak travel yang berada di sana , pergi di musim bunga yakni bulan September nanti ! Maka ada 6 bulan untuk kumpul duit (jika nak shopping) ! Huhhuuh..

Apakah aku akan nampak semua ni nanti ???

image

image image

image

Aku harap.. aku panjang umur untuk berpeluang menikmati ciptaan Allah ni. Terima kasih pada ‘mereka’ yang terlibat. Nanti aku bagitau sapa eh.. hehehe..

You May Also Like

4 comments

  1. Tahniah, semoga selalu success...
    Cheers.

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah ..semoga titian perjalanan untuk ke sana dipermudahkan Allah SWT .. Tahniah boss di atas usaha dan kesungguhan yg tak pernah berbelah bagi untuk TEAM KBBA9.Semoga impian dan harapan akan menjadi kenyataan..Insyaallah..

    BalasPadam