Mengembalikan keceriaan si isteri..

 

Bila si isteri mengandung , maka pelbagai persoalan yang timbul dalam kepala mereka… antaranya , er… Heheheh.. Sensitif nak tulis kat sini kan ? Hahahaha.. ok ok !

Ada banyak jalan penyelesaian. Antaranya , ikut disiplin berpantang dan amik minuman kesihatan tambahan seperti iChantique yang mana aku berikan pada wife selepas dia abis berpantang.

Senyum aku , kan ?

image

image

Apakah kelebihannya ? Khasiat Hebat Produk Jus iChantique (JiC)
SLIM GRIP dikatakan berkhasiat untuk :

● Menguruskan lengan, peha, betis dan runcingkan muka.
● Mengempiskan perut kembali ramping.
● mengetatkan faraj menjadi seperti kembali dara...
● Membantu menyelesaikan masalah kentut vigina
● Menganjalkan payudara dan pinggul
● Membantu masalah kedutan wajah
● Memberi tenaga
● Menghilangkan bau badan
● Membantu meriahkan susu ibu
● Membantu masalah keputihan/keputihan berbau
● Membantu masalah kitaran haid
● Membantu masalah hormon tidak stabil
● Membantu masalah sengugut
● Membantu masalah cyst dan fibroid
● Membantu masalah tumit kaki merekah
● Menghaluskan kulit wajah dan badan
● Menaikkkan seri wajah
● Membantu masalah peranakan bengkak atau kembang
● Membantu mencerahkan kulit
● Membantu masalah pelawasan/Sembelit
● Membantu mencantikkan kuku dan rambut..
● Membantu memudarkan parut lama
● Membantu mengawal nafsu makan
● Melawaskan pembuangan air kecil
● Melawaskan pembuangan angin
● Membantu masalah kahak/batuk/resdung

Sesuai untuk ibu dalam pantang normal atau ceaser. Er , testimoni aku ? Hahahaha.. Korang try laa.. tau la camana.. heeeee..

Untuk pertanyaan lanjut , whatsapp Kak Mala (019 3880 524).

Try laa.. mesti suami senyum punya ! Hahahaha.. Auw…

3 ulasan:

  1. hahah mesti ramai suami nak belikan untuk isteri

    BalasPadam
  2. kalau dah senyum gatal mcm tu mmg dah boleh fhm sendiri testimoni... hahaha... terbaek...

    BalasPadam
  3. produk bagus mesti husband tersenyum...hehehee

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009