Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 22 Februari 2017

Mengembalikan keceriaan si isteri..

 

Bila si isteri mengandung , maka pelbagai persoalan yang timbul dalam kepala mereka… antaranya , er… Heheheh.. Sensitif nak tulis kat sini kan ? Hahahaha.. ok ok !

Ada banyak jalan penyelesaian. Antaranya , ikut disiplin berpantang dan amik minuman kesihatan tambahan seperti iChantique yang mana aku berikan pada wife selepas dia abis berpantang.

Senyum aku , kan ?

image

image

Apakah kelebihannya ? Khasiat Hebat Produk Jus iChantique (JiC)
SLIM GRIP dikatakan berkhasiat untuk :

● Menguruskan lengan, peha, betis dan runcingkan muka.
● Mengempiskan perut kembali ramping.
● mengetatkan faraj menjadi seperti kembali dara...
● Membantu menyelesaikan masalah kentut vigina
● Menganjalkan payudara dan pinggul
● Membantu masalah kedutan wajah
● Memberi tenaga
● Menghilangkan bau badan
● Membantu meriahkan susu ibu
● Membantu masalah keputihan/keputihan berbau
● Membantu masalah kitaran haid
● Membantu masalah hormon tidak stabil
● Membantu masalah sengugut
● Membantu masalah cyst dan fibroid
● Membantu masalah tumit kaki merekah
● Menghaluskan kulit wajah dan badan
● Menaikkkan seri wajah
● Membantu masalah peranakan bengkak atau kembang
● Membantu mencerahkan kulit
● Membantu masalah pelawasan/Sembelit
● Membantu mencantikkan kuku dan rambut..
● Membantu memudarkan parut lama
● Membantu mengawal nafsu makan
● Melawaskan pembuangan air kecil
● Melawaskan pembuangan angin
● Membantu masalah kahak/batuk/resdung

Sesuai untuk ibu dalam pantang normal atau ceaser. Er , testimoni aku ? Hahahaha.. Korang try laa.. tau la camana.. heeeee..

Untuk pertanyaan lanjut , whatsapp Kak Mala (019 3880 524).

Try laa.. mesti suami senyum punya ! Hahahaha.. Auw…

3 komen :

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

hahah mesti ramai suami nak belikan untuk isteri

careno berkata... [Reply to comment]

kalau dah senyum gatal mcm tu mmg dah boleh fhm sendiri testimoni... hahaha... terbaek...

Chekgu Azrine berkata... [Reply to comment]

produk bagus mesti husband tersenyum...hehehee

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI