Terlebih besar ? Perlu kembali kurus atau lebih besar ?

 

Sebenarnya aku fokus nak buat ala ala model mat salleh punya badan jer.. Bukan ala ala ahli bina badan yang sado sado gitu. Tapi bila tengok gambar kelmarin di Hari AntiDadah Kebangsaan, terasa gerun lak.. Besar la pulak !

image

image

Ke sebab aku dah ada rambut , maka kelihatan seperti besar ? Tapi apa kena mengena lak eh ? Hahahahaha.. Target nak jadi model jam tahun ni… hahaha..

2 ulasan:

  1. hehe..nmpk lain..kuruskan skit kot klu bg saya la..klu bsr sgt nmpk gerun.huhu

    BalasPadam
  2. Okay tu. Tak terlalu besar. Diseimbangkan dengan ketinggian. Kalau besar tapi rendah tu lain ceritalah. Heheh.

    Jom exchange blog link, http://lynk.my/w1cm

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009