Selasa, 21 Februari 2017

Terlebih besar ? Perlu kembali kurus atau lebih besar ?

 

Sebenarnya aku fokus nak buat ala ala model mat salleh punya badan jer.. Bukan ala ala ahli bina badan yang sado sado gitu. Tapi bila tengok gambar kelmarin di Hari AntiDadah Kebangsaan, terasa gerun lak.. Besar la pulak !

image

image

Ke sebab aku dah ada rambut , maka kelihatan seperti besar ? Tapi apa kena mengena lak eh ? Hahahahaha.. Target nak jadi model jam tahun ni… hahaha..

2 komen :

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

hehe..nmpk lain..kuruskan skit kot klu bg saya la..klu bsr sgt nmpk gerun.huhu

Mommy Muhaimin berkata... [Reply to comment]

Okay tu. Tak terlalu besar. Diseimbangkan dengan ketinggian. Kalau besar tapi rendah tu lain ceritalah. Heheh.

Jom exchange blog link, http://lynk.my/w1cm

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI