Tengahari - Ilmu untuk dikongsi bersama

by - Jumaat, Oktober 16, 2009

Artikel-artikel yang aku amik dari www.drmaza.com ni adalah bertujuan untuk berkongsi dengan para pembaca....sebab bagi aku , sangat menarik sekali...dikupas satu persatu...diselitkan dengan dalil dalil dari al-quran dan juga hadis nabi muhammad s.a.w yang sahih..

Mungkin pasni setiap ari aku akan letak satu artikel milik beliau....aku sendiri dah beli dvd2 kuliah agamanya ....sangat sangat sangat menarik..kalau korang tanya aku...mana best untuk ditonton bila ada masa lapang ? PAPADOM ke kuliah agama Dr. Mohd Asri..aku akan jawab...korang tau jawapan aku..malah isteri aku pun tau sangat ..hahahaha...bukan skit koleksi nya..ada 4 kotak..satu kotak ada 10 disc....tu baru dvd...ada gak cd....

Aku penah membicarakan bab solat dengan kawan aku....seorang ustaz sekolah..dulu aku amat jahil bab ni...skang ni pun jahil gak..hehehe..tak la baik mana pun cuma ada la sedikit ilmu bab ni..sekurang kurang nya..kita kena tau...tak la diperbodohkan oleh orang yang mengambil kesempatan bab agama ni...hehehe...apa yang aku tau , akan aku kongsi dengan korang...cuma terpulang pada korang , nak terima atau tidak..yang penting..part aku dah selesai..hehehe... aku pun nak gak ada saham akhirat..nak bina masjid , tak mampu lagi...insyaAllah kalau aku jutawan, mana tau..kan kan..

You May Also Like

0 comments