Selamat Hari Lahir ke 28 , BEN ASHAARI !

by - Ahad, November 30, 2014

 

Rileks laaa.. feeling muda jap ! Hahahahhaa … 38 ke 39 eh ? Aku lahir 1985 .. Berapa eh ? Cer kirakan .. Kira kan laaaa.. Alaaaa.. Kedekut ilmu tull ..

Hadiah ? Alhamdulillah… Antara hadiah terbaik pernah aku terima selain dari dua ‘hadiah’ dari isteri tercinta iaitu , Qhaliff dan Zahra ! Tak mention ni , mau kena tidur luar rumah aku malam ni .. Hahaha.. Ikhlas laaa !

Selain tu.. hadiah paling best dari rakan rakan dunia maya ini ialah .. Dalam tempoh 2 minggu aku berada di media masa .. elektronik dan cetak ! Tv AlHijrah , Sinar Harian , Majalah Maskulin , Harian Metro dan Utusan Malaysia !

 

Selain tu aku pernah muncul di beberapa buah majalah lain dan juga media elektronik .. Contoh ? Leh tengok la kat SINI ! Er , Malas eh ? Di Nona , Wanita Hari Ini , Generasi Y ( TV1 ) , Majalah RAPI , Kosmo , Majalah Harmoni, Majalah Ibu dan Anak , Majalah In Trend , Majalah Pa & Ma , Salam Muslim ( Astro Oasis ) , Saffiya ( TV9 ) dan CNN ! Ok , CNN ??? CNN aku tipu jer .. hehehehe … Menariknya , satu pon aku lom framekan lagi ! Hehehehe..

SELAMAT HARI LAHIR , SALBANI ASHAARI ! Alhamdulillah.. Syukur kepada ALLAH diatas kenikmatan dan kesejahteraan selama ini . Semoga Allah berkati , rahmati serta ampuni dosa dosa kita yang lalu dan yang akan datang ..

You May Also Like

12 comments

  1. Lahir tahun 1985, bukan 29 tahun eh..
    Selamat hari ulang tahun..

    BalasPadam
  2. Selamat Hari Lahir..
    Moga dianugerahkan kesihatan yang baik dalam menjalani kehidupan seharian serta moga sentiasa di bawah lindunganNYA.. amin..

    BalasPadam
  3. Happy birthday my bro muahhhhhciked

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah...Bertambah lagi usia. Happy born day abg Ben Ashaari. Smoga dimurahkan lagi rezeki dan kesihatan yg baik.

    Ada apa dgn angka. Janji muka masih nampak muda belia..tak menggambarkan usia sebenar :-)

    BalasPadam
  5. 29...??? Mcm x cye.. Mcam lbeh matured jerkk hahaha..
    #joking

    BalasPadam
  6. Happy Birthday Ben.... Semoga sentiasa sukses dan di rahmati

    BalasPadam
  7. Selamat Hari Ulang Tahun Kelahiran Bro.. Semoga apa yang dirancang dipermudahkan oleh Allah..^___^

    BalasPadam
  8. Sebaya rupanya.
    Selamat ulangtahun kelahiran.
    Semoga terus sihat dan bahagia serta dilimpahi lebih lagi rezeki.

    BalasPadam
  9. happy birthday Ben,satu komen ni kira hadiah jugak ke?haha

    BalasPadam
  10. happy birthday :)
    May Allah bless you always :)

    BalasPadam
  11. Happy birthday Ben.. 29 tahun laa Ben tahun 1985.. apapun semoga panjang umur, murah rezeki, diberi kesihatan yang baik, dimakbulkan apa yang dihajati dan berbahagia selalu..

    BalasPadam