Perdana Menteri ke 10 Malaysia dan Persediaan UPKK 2022 !

by - Jumaat, November 25, 2022


Aku ni bukan ahli parti politik mana mana di dalam ini negera. Aku cuma berdiri atas pagar. Mana yang bagus , itu yang aku sokong. Mana yang korup , itu yang aku kritik. Gitulah. Dan ketika awal awal PRU15 , aku di parti X. Kemudian berubah ke parti Y. Eh , takda pendiriankah ? Begitulah aku dari dulu. Mana mana parti, aku takda kepentingan. 

Ada dapat tawaran untuk promote kempen pun aku tolak tepi. Aku tak percaya mana mana ahli politik di zaman ni. Tu je aku leh kata. Tapi nak tak nak, aku tetap kena mengundi demi agama, bangsa dan negara. Itu je aku leh kata. Dan buat masa ini , aku setia pada kerajaan yang memerintah selagi mana mereka benar benar berkhidmat untuk negara dan rakyat jelata. 

Peluang diberikan setelah berhempas pulas Datuk Seri Anwar Ibrahim berusaha untuk menjadi Perdana Menteri. Maka , kita sama sama saksikan apakah agenda yang ingin beliau bawa untuk negara ini. Kepada Allah , kita berserah. 

Ok... bab politik, itu je aku boleh ulas buat masa ni. Lain lain aku tak nak sentuh lagi. Sekarang bab UPKK. Nah, korang ada anak yang bakal duduki UPKK ? Serius nak anak cemerlang ? Ambillah peluang ini untuk bantu anak anak cemerlang dalam ujian nanti. Tak mahal pun. 

 
 🔥RAKAMAN & BAHAN PERSEDIAAN UPKK 2022🔥
Jom dapatkan bahan dan rakaman untuk persediaan UPKK dengan harga yang berpatutan 

✅ Bahan & rakaman setiap subjek 
      (8 subjek)

JOM DAFTAR SEKARANG !! 

Pendaftaran : www.relyedu.com
ReLY Support Team : 


You May Also Like

1 comments

  1. Ya betul tu…. Murah ja ni.. ustaz viral ni.. bahan dia cantik dan tenang mata melihat..

    BalasPadam