Semakan kemasukan SBP 2024 dah keluar. Anak anda camana ?

by - Jumaat, Mac 01, 2024



Janganlah dimarahi anak tu. Belum lagi rezeki mereka. InshaAllah, ada la tu nanti. Kena usaha lagi. Mungkin ada yang terbaik Allah sediakan buat mereka. Bagi yang dah berjaya tu, tahniah. Teruskan lagi kecemerlangan anda. Masih jauh lagi perjalanan kehidupan ni. 

Bagi yang inginkan anak anak anda ke sekolah sekolah hebat di Malaysia ni , bolehlah masukkan anak anak anda ke bengkel bengkel kendalian Fly High Edu Centre yang bakal bemula tak lama lagi. Kalau tak nak masukkan pun tak pe... biar mereka masuk bengkel ni untuk pendedahan masa hadapan mereka. Mereka akan lebih terbuka minda kenapa perlu jadi jadi insan gemilang dan terbilang. Disamping itu , mereka dapat tajamkan lagi ilmu pengetahuan mereka.

Ternyata ramai ibu bapa yang hantar anak anak ke bengkel anjuran FHEC ni rasa berbaloi. Tak kira la dapat ke sekolah idaman atau tidak tapi yang pasti mereka dapat melihat perubahan anak anak mereka dari segi pendidikan. 









Haa ? Apa plan korang ? Bawa berbincang dengan anak anak dulu. Pastikan mereka tidak tertekan dan beminat dengan apa yang dirancangkan. Mereka kena faham kenapa dan mengapa. Jangan dipaksa. Boleh stress mereka nanti. 

Kalau tak tau cara dan kenapa mereka perlu ke sekolah sekolah hebat ini , masukkan mereka ke bengkel bengkel anjuran FHEC nanti. Kat sana mereka akan lebih terbuka minda dan bersemangat. InshaAllah.. 


Dapatkan maklumat maklumat terkini demi masa hadapan  pendidikan anak anak anda di Fly High Edu Centre

You May Also Like

1 comments