GengBlogger : GADIS TERBILANG Curik Tulang Wehh

Tgk tuuuuuuuuuuu.. GT boleh tengok FORUM GB je..tak leh masuk chat.. tamo setting kat dia .. hahahha... tertelan air liur je dia ... hahahaha... APa pun .. dia mmg rajin kat opis ..ari ari mintak kije kat aku walaupun dia demam.. sian kan ..Demam rindu kat GB tu .. geng geng carpet... hahahaha

Sian GT kan..hanya mampu melihat jeeee...

28 ulasan:

  1. Tipu tipu ni tipu..........

    Elley die yg surO bukak GB

    Wexs

    BalasPadam
  2. G.T dgn B.A opismate ropanya

    B.A boss la ni ya

    baru la saya tau

    p/s : banyak benar tertinggal tren dalam dunia blogging ni

    BalasPadam
  3. =) cian dia kena usik erk..

    BalasPadam
  4. ekekekeke, jahat punya bos O___O

    BalasPadam
  5. bukan selalu..sekali sekala..ehehehe..

    BalasPadam
  6. nk apply keje sane bley x??
    sume pekerja digalakkan berblogging..hehe best!!

    BalasPadam
  7. hahaaa..cik adik, satu dunia memerhatikan anda..buat keje elok2 sket..haahhah

    BalasPadam
  8. siannye, kantoi ngan boss...

    BalasPadam
  9. Cik WA

    depa dua bukan opismate la. GT duk praktikal je kat tempat Ben. haha.

    BalasPadam
  10. haha....abis la kena ngan en.ben...

    BalasPadam
  11. heheh..tgk GB pun salah satu keje gak tuh..

    BalasPadam
  12. haha.. seronok tengok boss tangkap gmbr employee berblog..hehehe.. sporting laa ;-))

    BalasPadam
  13. kantoi siot hahahaarr...

    BalasPadam
  14. hahaha..klakar la korang ni..
    siap kantol mengkantoli sesama sendiri..

    sporting abis!

    BalasPadam
  15. waaakakakakakakka.. abesss.. sib baik bos pon kaki blogging.. hehehehe

    BalasPadam
  16. hoh! 1 opis rupanya..hihi

    BalasPadam
  17. haha...
    *fikir positif..positif..
    GB boleh meningkatkan motivasi bekerja...

    BalasPadam
  18. ei.. ben curik amik gambar yee...
    hehehehe... GT, sue je si ben nih! heheheheh ;p

    BalasPadam
  19. owh mcm tu yaa..
    (enth pe2)..lalala

    BalasPadam
  20. he he he... nnt balas dendam je GT

    BalasPadam
  21. Ha, sesekali Ben letak gambar dlm entry sonok gak tgk...

    BalasPadam
  22. gt kiut giler dari belakang! ^_^

    BalasPadam
  23. Waw....bestnye GT, membloging bersama opismat.....hihii

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI