JB4.0 : CAKES REPUBLIC

" Hasil2 dlm blog ini terjadi bukan ler untuk mencari keuntungan semata-mata, tp disebabkan minat & sifat ingin blajar untuk membuat decoration kek. Saya pun tak ingat tarikh sebenar saya buat blog ni. hehehe.. (al maklum ler.. anak dh 3, urat dh bnyk putus :p ) tp terjadinye blog ini atas galakan family & kawan2.. walaupun bermula sbg hobi, tp jauh dlm sudut hati teringin nak ada perniagaan bakery sendiri secara fulltime. huhu.. InsyaAllah.. kalo ada rezeki & usaha pasti akan beroleh kejayaan.. kan? kan? "

sambungan ? hehe.. klik pic tu ... ;) ...tqqqqq

1 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.