Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 23 Julai 2010

Lelaki lebih sengsara dari wanita bila putus cinta ?


Menurut kajian , nisbah lelaki membunuh diri kerana putus cinta ialaah 3: 1 .. huh.. lelaki lebih sengasara bila putus cinta ? Betul ke ? Giler la sampai bunuh diri !! Apa kes ni ? Nape nak frust sangat bila putus cinta ?

Aku rasa antara mereka yang sengsara ni bila pk tentang duit yang habis.. mungkin siap berhutang dengan along sbb melayan kerenah awek dia yang dok mengikis duit dia ??? Aku tak hairan kes perempuan kikis duit lelaki ni.. mmg wujud .. lebih lagi kaki fesyen... hehe... jgn marah aa.. tapi tu silap jantan tu gak.. sapa suh layan kerenah dia ? asal bila jumpa je , mesti nak bagi hadiah yang macam macam.. mahal mahal lak tu.. jadi di sini ...aku lebih salahkan lelaki ..

Kedua faktor masa yang dihabiskan.. makan bertahun tahun.. hehe.. maunya tak frust ? Perempuan pon begitu gak.. mesti tensen bila pk masa ...

Ketiga , ahli keluarga semua dah kenal.. kena lak awek cam bidadari... atau bergaji besar atau anak datuk ?? hahaha.. frust wehh.. satu kampung dah tau ...

Bagi aku.. toksah la frust.. frust sekejap boleh... pastu dah... cari je yang baru.. berlambak weh perempuan kat luar tu... sebelum nak cari tu , sila cermin diri dulu yer... hehe..

BA: berapa kali putus cinta.. ok je.. haha

9 komen :

IKRAM berkata... [Reply to comment]

hoho . saya takkan mungkin bg duit kat perempuan(awek) melainkan saya dah terlalu kenal dia . Hehe :D

Lagi pun selalunya perempuan slalu bg duit kat saya :D haha

Hariz berkata... [Reply to comment]

Yang Berlambak x mcm yang kita jumpa :(

Uwaaa... Pomot2 sapa mau jadi
jandaku :p Hehehe
Just Joke*

New Entry Prof-Hariz
Renungan Pagi Jumaat

SyerAgh berkata... [Reply to comment]

ptus cinta oh ptus cinta. bagi aku prempuan yang paling merana bila ptus cinta. lagi2 bila dia dah terlanjur dengan lelaki, bila dah ringan2 dengan lelaki. dan lagi merana bila ptus cinta time umo dah tua, 25, 26, 27.. time orang lain kawin, dia bru ptus cinta. lelaki xpe, umo 30 tahun pun ok ag

coodeang berkata... [Reply to comment]

Pengalaman akan mematangkan kita. Tp ada gak yg kena berkali-kali. Orang macam tu memang sengal gile

no-nonsense mom berkata... [Reply to comment]

iyo ko... lelaki lebih frust dari pompuan bile putus cinta... tapi yg sampai bunuh2 diri memang lah bahlol... saya pernah encounter lelaki macam ni... bila kita nak break, siap gertak lagi nak bunuh diri... ntah apa2 dah... tak syg nyawa tul.. dan sah2 lah takde pedoman hidup

relevan berkata... [Reply to comment]

Lelaki jika putus cinta memang frust menonggeng yang teramat sangat,,tapi jangka masa sekejap saja..

Sharinginfoz berkata... [Reply to comment]

apa yang penting gunakan akal untuk menghadapi benda ni

The Power of Blog

sembil9n berkata... [Reply to comment]

haiyaa...bercinta.... ?

kotak bulat berkata... [Reply to comment]

Kalau org tu terlebih2 sgt sayangkan awek dia.. merana la kot..
sb tu la ada pepatah kate..
berpada2 bila syg sesorg, takut nanti jadi kebencian 1 ari nanti kan.. :)

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI