CLINICELL , mengembalikan keanjalan dan kecerahan kulit anda !

by - Rabu, Disember 04, 2013

-iklan berbayar-

 

Sebelum korang baca , khusus untuk pembaca blog ini , CLINICELL akan memberikan sample percuma percuma kepada 15 orang terawal yang like fanpage dan inbox CLINICELL free sample !

 

Ok .. terus terang aku citer ni .. aku tak pernah dengar mengenai CLINICELL ni sehinggalah aku menulis mengenainya ! Haa .. Korang camana pulak ? Mungkin ada yang dah tau , dan ada yang tak tau . Buat yang tak tau .. jom baca .. Kot kot berminat nak guna atau nak menambah pendapatan !! Apa ?? Duit ?? Tau dah.. mesti nak baca punyaa ..

Mula-mula aku cite sedikit mengenai CLINICELL ni berdasarkan info yang aku ada ni.. Mungkin tak lengkap dan mereka yang lebih arif dari aku , sila berkongsi maklumat yer .. Hee.. Terima kasih ..

CLINICELL ni anti penuaan dan mengembalikan kecerahan wajah dengan mengunakan formula termaju yakni  ekstraks sumber semulajadi yang berkualiti tinggi dan “salah satu molekul Anti Aging yang terhebat”. Ianya mengandungi :

  • Hydrolyzed Kolagen,
  • AstaREAL P2AF Astaxanthin,
  • Ceri Acerolla,
  • 13 Vitamin 
  • 11 Mineral yang diperlukan oleh badan.

Bertujuan menyegarkan serta mengembalikan keanjalan dan memutihkan di samping memberikan kelembapan kulit.

Haaa .. Mesti tertanya-tanya sapa yang formulasikan CLINICELL ni , kan ? Mejar (Dr) Nur Haliza Mohamad Najib Bersara MD (UKM) yang bertanggungjawab menformulasikan CLINICELL ini !

image

Kajian yang di buat menunjukkan CLINICELL ini :

  • 6000 kali lebih kuat dari Vitamin C¹
  • 800 kali lebih kuat dari CoQ10¹
  • 550 kali lebih kuat dari Vitamin E²
  • 75 kali lebih kuat dari Alpha lipoic acid¹
  • 40 kali lebih kuat dari Beta Carotene³

(  sila rujuk website pengeluar AstaREAL P2AF Astaxanthin untuk keputusan ujian.  ).

image

Ok .. soalan feveret ! Apakah punya kelulusan HALAL dari JAKIM ? Ya , ada .. Dan mesti nak tanya apakah khasiat produk ni kan ? Hehehe.. Tau daahhhhh ! Ok , antara khasiat produk ini ialah :

  1. Anti Penuaan
  2. Menggalakkan penghasilan semula kolagen dalam badan
  3. Memutihkan kulit
  4. Meremajakan kulit
  5. Menganjalkan kulit
  6. Melindungi dari sinaran UV
  7. Melembapkan kulit
  8. Mengurangkan kedutan dan garis – garis halus
  9. Mengurangkan jeragat kulit dan jerawat
  10. Menyihatkan badan
  11. Membantu menguatkan rambut
  12. Mengurangkan masalah sakit sendi dan otot
  13. Menguatkan kuku rapuh
  14. Mengeluarkan toksin dalam badan
  15. Membantu mencegah penyakit Kanser dan juga penyakit lain yang berhubung kait dengan sel seperti Parkinson dan Strok

image

Menurut info , selain disahkan HALAL oleh JAKIM , kilang pembuat produk ini juga berstatus GMP. Menariknya , harga CLINICELL ini murah jika dibandingkan dengan produk yang di import kerana kualiti yang setara dan 100% selamat dan tiada kesan sampingan !

Dikatakan CLINICELL ini juga sesuai untuk semua jenis kulit. Kesan Anti Penuaan dan Pemutihan kulit ke seluruh badan kerana pengambilan secara oral ( makan/minum ) .

Cara penggunaannya ?  Mudah jer .. hanya larutkan 1 paket di dalam air kemudian diminum pada waktu malam sebelum tidur. Senang je kan ? Dann .. ianya berperisa oren. Tak seperti rasa ubat pon .. Menurut info tu laa .. Heee..

CLINICELL disyorkan di amalkan setiap hari kerana proses penuaan dan degeneratif adalah berterusan. Kesan yang akan di perolehi oleh setiap orang juga berbeza. Ini adalah kerana setiap orang mempunyai kadar metabolisma, berat badan, warna kulit dan gaya hidup yang berbeza.

Amacam ? Ada yang teringin nak cuba ? Atau nak mengetahui dengan lebih lanjut ? Ok , bagi yang nak cuba  bolehlah membuat pembelian secara online di www.clinicell.com.my dengan harga promosi untuk WM RM120 dan EM RM 130 sekotak. Pembelian secara pakej juga ada di sediakan. Shaker akan diberikan secara percuma. Penghantaran adalah percuma untuk WM dan EM .

Dannnn .. jika  berminat untuk menjadi Rakan Niaga Clinicell bolehlah mendaftar di website www.clinicell.com.my  ataupun menghubungi Hotline 03 – 41618199

Ahaaa .. Sebelum nak keluar dari blog ni , apa kata Follow Instagram Clinicell @clinicell4u dan juga Like Facebook Fanpage Clinicell  www.facebook.com/clinicell.cosmeceutical .

image

Terima kasih kerana sudi membaca ..

You May Also Like

4 comments