Sungguh aku buang masa di Low Yat Plaza !!

by - Rabu, Disember 25, 2013

 

Semalam , hampir seharian aku merayau di Low Yat Plaza bersama anak buah aku yang masih belum bersunat untuk mencari case bg NOKIA LUMIA 1520 yang baru aku dapat .. tapi dah kasi kat wife sbg hadiah ulangtahun , harijadi dan juga tanda terima kasih sbb memberi aku waris !

Hahaha .. 3 sekali kooo .. Berbaloi apa ? Hahaha.. Takde laa .. saja kasi dia .. takde tanda apa apa pun .. Tanda kasih sayang , lain hadiahnya.. auww..

Disebabkan smart phone tu , baru sangattt… Dan besar , maka aku plan untuk elakkan dari tercalar atau dicalar , maka aku nak cari screen protector dan juga casing untuknya.. hehehe ..

Tapiiii sayang seribu kali sayang .. Takde la pulak ! Alasan , sbb baru lagi ! Kalau ada pun , di Nokia Centre. Harganya ? Perghhhh … Mahal giler woo tapi ok la .. tu original .. hehehe .. Tapi aku tak beli la.. Tak mampu koooo ..

Dari satu kedai ke satu kedai , aku merayau.. Jawapan , sangatlah mengecewakan ! Kawan aku , Vernon ada bagitau di internet ada jual .. Aku dah tengok cuma designnya aku tak berkenan..

Tiba-tiba di Whatsapp , rakan The Influencer tunjuk gambar yang membuatkan aku geram tetibaaa !! Tadaaaaa…. dia tunjuk casing untuk 1520 miliknya !!

Huwaaaa … manaaaa dapat ???? Aku tanya dia .. Dia jawab .. mudah jerrr !! Sila ke https://www.facebook.com/glamcases untuk mendapatkan case yang bersesuaian dengan telefon pintar korang .. heheehhe ..

 

Dan dia bagi lagi gambar-gambar yang buat aku jeles sama dia ! Hhahaaha.. Macam macam ada koooo ..

Tapi aku berkenan dengan yang bawah ni .. Hehehe .. Nampak ,’ pegawai’ koooo … Hahahahah ..

Selain di FB , dia juga ada menunjukkan design di Instagram .. hehee.. Search jer GLAM_CASES , confirm jumpa ! Hahahahah .. Kalau dah jumpa , jangan tengok je .. Silalah borong utuk kawan kawan  ! Hahahhaa

 

Amacam ? Hehehe .. Tengok lagi ? Gi sambar laaa

You May Also Like

3 comments