Makan malam : Jimatkah masak sendiri ??

Malam ni , wife masak sendiri. Simple je menu tapi bila dia sebut simple , budu mesti ada ! Wajib !! Hehehehe..

image

image imageimage image

Hurmm.. Banyak benar ni.. Abiskah dua orang makan ? Jawapannya ? Wife makan skit jer .. Aku je kena abiskan.. Sebab tu kebanyakkan suami boroi.. Kena abiskan segala masakan yang dimasak si isteri di rumah.. atau soalan maut akan  ditanya..

“ Tak sedapkah , bang ? “ .

Er….

Yang penting , jimat ! Kan ?

10 ulasan:

  1. 2 org makan...meriah lauk pauknya :)

    BalasPadam
  2. sbg org bujang. Dpt mkn makanan mcm ni ya allah amatlah sedap.

    BalasPadam
  3. hahaha.. betul.. isteri mmg suka bagi soalan maut..

    BalasPadam
  4. InsyaAllah, masak sendiri makanan malam memang jimat.. hehe biasa la tu, isteri dah susah payah memasak, sang suami memang kene tolong habiskan, kalau tak habis, kecik hati isteri (saya pun macam tu juga)

    BalasPadam
  5. bila masak sendiri sangat jimat..

    BalasPadam
  6. Ahmad Mislan pun suruh masak lepas GST laksanakn. kena sahut tuu seruan dia. hikhik..

    BalasPadam
  7. BUDUUUUUUUUUUUUUUUUU! hahaha.mmg pon aben! semua bapak2 mengalami masalah tu kan.sbb semua makanan kena habis kan.bertabahlah bapak bapak.

    BalasPadam
  8. kalau keluarga besar memang jimat masak sendiri.. kalau setakat 2 orang makan, kekadang sebaliknya.. apapun bergantung laa..

    BalasPadam
  9. hai... dah telan air liur ni... batal kah puasa ku...

    mmg selera ku jua... kadang-kala masak sendiri adalah mahal, beli lg murah... klu kt tpt sy uum ni rasanya beli kat dlm uni lg murah dr masak... depend la... klu mcm2 nak beli brg2 basah harus le mahal jdnya,,, sy pilih tuk beli masakan yg dh siap kat sini...

    BalasPadam
  10. Masak makan dirumah lagi bagus buat masa sekarang ni. Tapi kadang-kadang makan kat luar juga masa nak cuba ubah selera dan nak berehat-rehat.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI