Qhaliff Iman : Tetiba panas ..

by - April 14, 2015

 

Kul 3 pagi , wife kejut aku.. Katanya  badan Qhaliff panas. Aku yang seharian tak rehat , memang tak mampu nak bukak mata. Untung wife leh handle sorang sorang.. Dia kasi mandi dan makan ubat. Qhaliff tak banyak karenah dah skang. Makin matang lak nampak..

Dan tadi selepas solat subuh , bagi mandi sekali lagi. Masih panas lagi badan.. Apakah sebab cuaca ? Ada jugak kawan bagitau anak mereka malam tadi kepanasan dan terpaksa dibukakkan baju..

image

Projek hari ni… terpaksa aku batalkan. Terpaksa ! Takkan nak biar diorang dalam keadaan gitu kan ? Zahra pon panas gak badan dia .. Hurmm ..

image

Hurrm… .

You May Also Like

2 comments

  1. Anak adalah segalanya, sakit dia kita rasa, happy dia pun kita rasa, tak pe ben, insyaAllah Allah ganti rezeki ben byk lagi sebab berbakti kepada keluarga dahulu...semoga anak2 ben segera sembuh...risau anak x sihat.

    BalasPadam
  2. berkorban untuk anak apa salahnya.. kesihatan mereka tiada galang gantinya..

    BalasPadam