Teringin makan besar dengan berjimat ? - BEN ASHAARI

Teringin makan besar dengan berjimat ?

 

Wife punya idea.. Beli je voucher dekat Groupon ! Semalam dia ajak makan kat Fish Manhattan , Alamanda Putrajaya. Voucher dia beli cuma RM54 untuk set makanan berharga RM100++ ! Jimat banyak dah kan ? Cuma kalau nak menda lain tu , tambah lain la kat sana..

image

image

Bagi aku yang suka makan kat Fish Manhattan ni , harga ni amat berpatutan ! Sebelum ni memang bayar lebih dari RM70 ! Dan semalam , baru bayar RM54 ! Tak ke tu menjimatkan ?

Dah kena bijak berbelanja sekarang ni ..

3 ulasan:

  1. saya berjimat dengan memasak di rumah hihi.... terpaksa rajinkan diri utk berjimat :)

    BalasPadam
  2. selalu beli voucher dari Groupon, berbaloi

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.