Pening nak pujuk mana ! - BEN ASHAARI

Pening nak pujuk mana !

 

Qhaliff dah anggap adik dia ni , sebaya dia ! Cara dia bermain dengan adik dia , memang agak keras sikit. Kena pantau 100% ! Tapi adik dia , rela jer .. Tak de la pulak nak teriak ke apa.. Malah suka lagi..

Sesekali , aku marah Qhaliff bila cara dia kasar.. Yelah , dia bukan tau apa apa pon lagi kan ? Kena slow slow ..

image

Tapi bila kena marah… pandai merajuk.. Bawak diri jauh jauh…

“ Haaa.. sana ada lipas ! “.

Terus kembali kat aku dengan muka garang sambil jelir lidah ! Hhahaha… Tau takutttt…

image

Kesian pulak kat dia bila kena marah.. Hurm… Dulu ditimang timang.. kan ? Tapi memang aku selalu lebihkan dia .. hurmm..

2 ulasan:

  1. comel muncung abang qhaliff..

    BalasPadam
  2. Ank butir kak zila qhaliff ni. Hihi sebiji sama muka kak zila... :)

    syiann dia merajuk ye abg qhaliff..main elok2 ye dgn adik.. adik pun dh besar dh. dlu jumpa qhaliff sebesar zahra la...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.