GST: Kenapa kau pun ada gak ?? - BEN ASHAARI

GST: Kenapa kau pun ada gak ??

 

Tempat kegemaran aku di Ayer@8 , Putrajaya.. Tom Yum Kung ! Sewaktu GST diperkenalkan , situ takde pulak charge GST ! Wahhh… dasat… Apakah dia serap segala GST ?? Baiknyaaa .. Dah la makanan pon sedap ! Kan kan ?

Kalau gi tengahari , lagi banyak pilihan !! Perghh.. terliur tengok… Tapi selepas jam 3 petang .. takde dah lauk pauk pilihan… semua ala carte jer.

image

image

Dan kali ni , aku tengok resit.. Gulp.. Dah ada GST ??? Nyesal aku tengokkkkk resit ! Arghhhhh… Apakah aku akan kembali ke sini atau cari restoran baru untuk lepak ???

image

GST oh GST .. Apakah anda membantu atau semakin menyukarkan hidup kami ???

3 ulasan:

  1. Huhuu..lepas gst wujud,smua alert dgn resit..ya ampunnnn

    BalasPadam
  2. berapa banyak barang / perkhidmatan kena GST? byk gomen kutip....semoga cepat la kita sebagai rakyat merasa 'nikmat' GST ni....pembangunan / perkhidmatan / taraf hidup / matawang dan sbgnya

    BalasPadam
  3. selalu kutip resit setiap kali berbelanja atau makan..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.