GST: Kenapa kau pun ada gak ??

by - April 21, 2015

 

Tempat kegemaran aku di Ayer@8 , Putrajaya.. Tom Yum Kung ! Sewaktu GST diperkenalkan , situ takde pulak charge GST ! Wahhh… dasat… Apakah dia serap segala GST ?? Baiknyaaa .. Dah la makanan pon sedap ! Kan kan ?

Kalau gi tengahari , lagi banyak pilihan !! Perghh.. terliur tengok… Tapi selepas jam 3 petang .. takde dah lauk pauk pilihan… semua ala carte jer.

image

image

Dan kali ni , aku tengok resit.. Gulp.. Dah ada GST ??? Nyesal aku tengokkkkk resit ! Arghhhhh… Apakah aku akan kembali ke sini atau cari restoran baru untuk lepak ???

image

GST oh GST .. Apakah anda membantu atau semakin menyukarkan hidup kami ???

You May Also Like

3 comments

  1. Huhuu..lepas gst wujud,smua alert dgn resit..ya ampunnnn

    BalasPadam
  2. berapa banyak barang / perkhidmatan kena GST? byk gomen kutip....semoga cepat la kita sebagai rakyat merasa 'nikmat' GST ni....pembangunan / perkhidmatan / taraf hidup / matawang dan sbgnya

    BalasPadam
  3. selalu kutip resit setiap kali berbelanja atau makan..

    BalasPadam