Wajib letak dalam kereta ! - BEN ASHAARI

Wajib letak dalam kereta !

 

Balik Kelantan ari tu.. Aku dah memang akan jangka berjam lamanya aku akan memandu. Antara yang wajib aku letak dalam kereta ialah Pati Batook Ori ni haaa ! Bertujuan untuk mengurangkan rasa sakit kepala yang berpunca dari.. kejap kejap , tidur.. tapi baru nak lena , wife dah ajak sambung perjalanan ! Hehehe.. Sapu kat leher , hidung dan dahi.. lega la skit !

image

Satu lagi persediaan untuk Zahra atau Qhaliff meragam dalam kereta. Dengan size yang mudah dibawa dan ringan , bagi aku Pati Batook Ori ni wajar ada dalam simpanan.. biar lebih skit !

Bau ? Bagi aku , bau dia ok .. budak takde masalah dengan bau dari Pati Batook ori ni.. sapu je kat tempat sepatutnya dan tunggu kesannya.. InshaAllah…

Nak order ? Sila ke page Pati Batook Ori. Jadi agen pon bagus.. beli , letak je atas meja pastu… ada la kawan tanya punya… hehe.. tapi kena la promote dan terangkan kelebihannya..

3 ulasan:

  1. itulah menarik, tapi belum beli2 pun lagi..

    BalasPadam
  2. alamak bila tengok ni baru teringat, kena beli stok ni, stok nak habis...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.