Anakku : Siapa yang patut aku lebihkan ? - BEN ASHAARI

Anakku : Siapa yang patut aku lebihkan ?

 

Berebut mainan ? Atau nak suruh aku dukung ? Mahupun ketika aku nak keluar ke kedai.. dua dua naik ikut ? Sapa yang akan patut aku bawa ? Dua dua sekali ? Mana bisaaa dong !

Dalam kes gini… Qhaliff asyik usung dan Zahra pon nak main jugak.. Camana dan bagaimana aku selesaikan ?

image

Aku sebelahkan Zahra.. Qhaliff dah pandai merajuk masuk bilik dan berpeluk tubuh di dalam tu sorang sorang.. Aku sebelahkan abang Zahra , sian adik dia yang baru nak berdunia.. Hurmm..

Ni baru 2 orang anak.. Aku plan nak tambah lagi 6 ! Hurmm..

2 ulasan:

  1. memang serba salah ....tapi naluri ibubapa automatik akan dahulukan yg kecil....kena didik supaya yg sulung belajar mengalah....

    peringkat camni biasalah...lama2 yg besar akan faham....caranya...dahulukan yg kecil...pastu dah selesai layan yg kecil ...gi kat yg besar...bagitahu yg kenapa kita dahulukan yg kecil...

    BalasPadam
  2. biasanya daddy lebih dahulukan anak gegurl . elok sangat tambah produksi ketika muda ni. baru wife tak semput nak beranak nanti .

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.