Stokke : Tak perlu dukung lagi !

by - April 22, 2015

 

Zahra cukup selesa bila aku dukung dia tapi.. aku memerlukan perut yang boroi untuk memastikan dia selesa bila aku dukung ! Mana tahan kan ? Aku nak buang boroi dah ni ! Hahahaha ..

Maka , aku perlukan baby carrier yang lebih selesa ! Dan jawapannya ? Ke MotherCare laa kan. Sejak Qhaliff ada , MotherCare menjadi pilihan membeli barangan baby..

Kali baby carrrier berjenama Stokke jadi pilihan aku. Kenapa ? Nampak selesa untuk aku dan juga Zahra.. Qhaliff ? No no noooooo !

image

image

Nak pakai kat depan boleh.. nak pakai kat belakang pon boleh !! Haaa !

image image

Depan best.. Belakang ? Macam tak dukung apa apa ! Hahahaha.. Selesa dua dua .. Nanti aku cerita lagi pasal baby carrier ni eh.. Kalau tak sabar tunggu aku punya cerita , boleh ke www.stokke.com untuk dapatkan info mengenainya ..

image

You May Also Like

2 comments

  1. Nampak kukuh je baby carrier Stokke ni. senang kalau nak pegi expo yang ramai orang tu. kalau bawak stroller jenuh nak jalan. Tapiiii husband tak percaya kan baby carrier. dia risau putus. aduhhh.

    BalasPadam