Qhaliff dan Zahra : Tetiba rindu..

 

Hari ni aku ada projek besar bersama rakan rakan blogger #kelabbloggerbenashaari di Lembaga Zakat Selangor. Ini peluang untuk mengibarkan sayap dengan lebih meluas.. Terbang tinggi di angkasa ! Hehehe.. Kononnya laa ..

Kena ada kat Lembaga Zakat Selangor , Shah Alam dalam kul 8 pagi ! Ah , sudah… budak budak ni ? Awal pulak nak kena tinggalkan mereka.. Hurm.. Tak sampai hati betul aku.. kena lak Qhaliff demam…

Tetiba aku paham perasaan ibu dan ayah yang mana terpaksa tinggalkan anak anak di rumah pengasuh… Bukan kemahuan mereka tapi terpaksa ! Terpaksa cari duit untuk bayar GST ! Fuh…. berasap lubang hidung bila sebut GST !

Ok ok.. sambung cerita anak.. Tamo cerita politik dalam entri ni.. Tunggu entri satu lagi untuk cerita politiik… 

Aku tenung muka anak anak.. sorang sorang ..

image

Alahai..siannya. Dan syaitan mula membisik bila kita nak melakukan kebaikan ! Aku cekalkan hati.. Start enjin dan terus ke  Shah Alam.. Dan aku serta wife ikuti perkembangan mereka melalui adik aku… tenyata mereka gembira di rumah sebab ada sepupu sepupu mereka.. Leh bermain sepuas hati !

Balik.. bawak gi makan besar ! Cari tempat takde GST tapi dah lama naik harga tinggi ! Hahahaha.. 2x3 , 5x2 ..

5 ulasan:

  1. Geram tengok bdk2 gebuss ni....πŸ˜ƒπŸ˜ƒ

    BalasPadam
  2. Geram tengok bdk2 gebuss ni....πŸ˜ƒπŸ˜ƒ

    BalasPadam
  3. Geram tengok bdk2 gebuss ni....πŸ˜ƒπŸ˜ƒ

    BalasPadam
  4. Geram tengok bdk2 gebuss ni....πŸ˜ƒπŸ˜ƒ

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.