Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 21 April 2015

Qhaliff : Jangan main main sama kami !

 

Ngan daddy , daddy diayam-ayamkan jer ! Tapi dengan ibunya ? Berani ke dia nak main main ? Huhuhu.. Mana berani diaa ! Mesti kena balik punyaaa .. Haaaa ..

Apa kes ? Qhaliff ni laa.. suka suka je mintak itu ini.. Bila dah buat untuk dia , dia tak nak.. Malas makan la.. nak tidur la.. Nak menda lain !

Nak dijadikan cerita , satu hari tu .. Qhaliff ngadu lapar. Nak nasik dan wife buatkan la nasi goreng sodap kt dia.. Siap air milo lg.Bila dah siap , Qhaliff kata tak nak makan.. dia nak tdo !! hahaha

Wife tak kira dahh..tu kena paksa makan gakkk.. Dan dia dipaksa makan gak ! Hahahaha ..

image

7 komen :

aisyah ambris berkata... [Reply to comment]

Alahai..makin besaq makin comel..makin genius

Azura Aziz berkata... [Reply to comment]

haha.. nmpk sgt muka paksa kn mkn..

izzeyda berkata... [Reply to comment]

uishh memang geram tau kalau apa yang diminta dah dibuat.. lepas tuh cakap tak mau plak..

Syafik Kamaluddin berkata... [Reply to comment]

kahkahkah

fadzli rt berkata... [Reply to comment]

lahai..cian qhaliff. takpe. biar dia belajar menepati janji ;D

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

heheh...anak2..sama la dgn ida..mau kena kalau wt perangai...tp pastu mesti mntk maaf balik..hhehehe

Elieza berkata... [Reply to comment]

Didalam setiap ibu, ada rimau nya...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI