Qhaliff : Jangan main main sama kami !

 

Ngan daddy , daddy diayam-ayamkan jer ! Tapi dengan ibunya ? Berani ke dia nak main main ? Huhuhu.. Mana berani diaa ! Mesti kena balik punyaaa .. Haaaa ..

Apa kes ? Qhaliff ni laa.. suka suka je mintak itu ini.. Bila dah buat untuk dia , dia tak nak.. Malas makan la.. nak tidur la.. Nak menda lain !

Nak dijadikan cerita , satu hari tu .. Qhaliff ngadu lapar. Nak nasik dan wife buatkan la nasi goreng sodap kt dia.. Siap air milo lg.Bila dah siap , Qhaliff kata tak nak makan.. dia nak tdo !! hahaha

Wife tak kira dahh..tu kena paksa makan gakkk.. Dan dia dipaksa makan gak ! Hahahaha ..

image

7 ulasan:

  1. Alahai..makin besaq makin comel..makin genius

    BalasPadam
  2. haha.. nmpk sgt muka paksa kn mkn..

    BalasPadam
  3. uishh memang geram tau kalau apa yang diminta dah dibuat.. lepas tuh cakap tak mau plak..

    BalasPadam
  4. lahai..cian qhaliff. takpe. biar dia belajar menepati janji ;D

    BalasPadam
  5. heheh...anak2..sama la dgn ida..mau kena kalau wt perangai...tp pastu mesti mntk maaf balik..hhehehe

    BalasPadam
  6. Didalam setiap ibu, ada rimau nya...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009