Qhaliff : Jangan main main sama kami ! - BEN ASHAARI

Qhaliff : Jangan main main sama kami !

 

Ngan daddy , daddy diayam-ayamkan jer ! Tapi dengan ibunya ? Berani ke dia nak main main ? Huhuhu.. Mana berani diaa ! Mesti kena balik punyaaa .. Haaaa ..

Apa kes ? Qhaliff ni laa.. suka suka je mintak itu ini.. Bila dah buat untuk dia , dia tak nak.. Malas makan la.. nak tidur la.. Nak menda lain !

Nak dijadikan cerita , satu hari tu .. Qhaliff ngadu lapar. Nak nasik dan wife buatkan la nasi goreng sodap kt dia.. Siap air milo lg.Bila dah siap , Qhaliff kata tak nak makan.. dia nak tdo !! hahaha

Wife tak kira dahh..tu kena paksa makan gakkk.. Dan dia dipaksa makan gak ! Hahahaha ..

image

7 ulasan:

  1. Alahai..makin besaq makin comel..makin genius

    BalasPadam
  2. haha.. nmpk sgt muka paksa kn mkn..

    BalasPadam
  3. uishh memang geram tau kalau apa yang diminta dah dibuat.. lepas tuh cakap tak mau plak..

    BalasPadam
  4. lahai..cian qhaliff. takpe. biar dia belajar menepati janji ;D

    BalasPadam
  5. heheh...anak2..sama la dgn ida..mau kena kalau wt perangai...tp pastu mesti mntk maaf balik..hhehehe

    BalasPadam
  6. Didalam setiap ibu, ada rimau nya...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.