Santai di DolceRyna Cafe Boutique.

by - Sabtu, April 25, 2015

 

Alhamdulillah.. Dapat jemputan sebagai tetamu istimewa.. Hehehe.. Terima kasih Puan Ita dari DolceRyna Cafe Boutique yang terletak di  Prima Sri Gombak , Batu Caves , Selangor.

image

Lokasi yang cukup menarik… Betul betul berada di atas restoran terkemuka di ibu kota, DolceRyna yang berkonsepkan santai kafe butik pakaian wanita dan lelaki ini pastinya akan mampu menarik ramai pelanggan untuk membeli belah di sini.

image

Turut disediakan ruangan untuk anak anak lepak sementara ibu bapanya menghabiskan masa memilih pakaian yang disukai.. Budak budak leh tengok kartun yer.. hehehe ..

image

Ruang yang dimanfaatkan sepenuhnya namun tidak kelihatan sempit sama sekali.. Takde la nak semak mata kan ? Leh tenang tenang kat sini sambil , si suami lepak bersama anak anak atau turut sama membeli belah bersama suami tercinta..Hehehe.. Eh , isteri tercinta ! Heee..

image

Terdapat aneka jualan disini buat permulaan.. Selepas ni akan banyak lagi akan ada .. Aku plan nak letak baju Kelab Blogger Ben Ashaari katt sini…. Plan je laaa .. hehehe…

imageimage imageimageDSC05798DSC05797image DSC05805

Untuk lelaki , leh la shopping menda diorang suka ! Hehehe.. Buat masa skg , cap dan beg. InshaAllah akan masuk lagi banyak nanti..

Selain dari tu , kemudahan wifi dan surau turut disediakan pada pelanggan ! Ini jarang jarang ada pada butik butik di KL / Selangor ni… haaa.. Alhamdulillah ! Bagus , bagusss…

Kul 11 pagi.. pelanggan mula menyerang butik ini.. Ramai gak untuk sejam dua ni.. Dijangka petang sikit ramai lagi. Ini sebab , harga jualan di sini memang menjimatkan ! Takde la mahal ponn.. segalanya mampu beli tanpa berhutang dengan bank ! Hehehehe..

image

image

Dan akhirnya , DolceRyna Cafe Boutique dirasmikan ! Huhuhuh..

DSC05818  DSC05816

Amacam ? Nak gi ? Tak susah pon nak gi .. Sila ke instagram dan Facebook DolceRyna utuk keterangan lebih lanjut !

Facebook : https://www.facebook.com/dolceryna

Instagram : www.instagram.com/dolcerynacafeboutique

Atauuu.. leh terus pergi ke butik mereka di..

DolceRYNA cafe boutique
No 77-1 Jalan Prima SG3,
Prima Sri Gombak
68100 Batu Caves,
Selangor

SELAMAT BERSHOPPING DAN BERJIMAT.. HEHEHE…

You May Also Like

4 comments

  1. jom aben kita pergi shopping lagi sekalii heeeee ~

    BalasPadam
  2. Bestnyaaa..sedihh tak dpt join..
    Buat eira, moga terus maju..

    BalasPadam
  3. Membeli belah tanpa pinjam bank ye..hahaha.suka ayat tu..thanks aben!

    BalasPadam
  4. Dah dekat ruamh ni...boleh pergi..tq abg ben

    BalasPadam