Sentap : Boroi atau sado ?

 

Aku plan nak gi gym pagi tadi.. tapi tetiba aku teringatkan satu kajian yang dibuat oleh seorang blogger .. Hurmm.. Aku kembali berfikir mengenainya..

Kajian membuktikan lelaki boroi lebih romantik dari lelaki bersix packs ..

Buktinya ?

Lelaki boroi akan keluar dating anytime..makan apa saja bersama kekasihnya..

Lelaki six packs akan cari restoran yang tertentu jer..

Lagi bukti ?

Laki boroi akan tlg abiskan makanan kekasihnya.. membazir kan tak bagusss..

Laki six packs nk tlg abiskan tak ?? takde maknanyaaa..

Nak lg bukti ?

Lelaki boroi akan senantiasa abiskan masa bersama kekasihnya berbanding lelaki bersix packs yg byk abiskan masa dengan besi di gym..

Dan lagi ??

Lelaki boroi bila buat lawak , kekasihnya terbahak bahak ketawa.. Lelaki six packs control macho memanjang sampaikan nak ketawa pun tunjuk segala muscle yang ada ..

sumber : benashaari dot com

 

Ok.. sebenarnya aku reka sendiri je ni tapi ada la pulak yang share di FB malah siap bagitau lagi ianya kenyataan.. hahahahah .. Apakah mereka juga sebenarnya seperti aku.. mencari alasan untuk tidak bersenam menjaga badan serta  kesihatan ? Hahahah ..

Namun begitu.. aku kuatkan azam aku kembali. Gi Alamanda .. rembat menda alah ni.. Dah 3 tahun aku idamkan menda ni dan hari ni aku tekad membelinya.. Harga ? RM900++ .. Campur GST.. Lusa sampai rumah.. hehehe ..

Dan terima kasih pada wife sebab support aku jaga badan kembali.. Bukan mudah nak lawan perasaan malas ni ! hurmm.. Go beben , goooo !

image

2 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.