Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 22 April 2015

Stokke : Tak perlu dukung lagi !

 

Zahra cukup selesa bila aku dukung dia tapi.. aku memerlukan perut yang boroi untuk memastikan dia selesa bila aku dukung ! Mana tahan kan ? Aku nak buang boroi dah ni ! Hahahaha ..

Maka , aku perlukan baby carrier yang lebih selesa ! Dan jawapannya ? Ke MotherCare laa kan. Sejak Qhaliff ada , MotherCare menjadi pilihan membeli barangan baby..

Kali baby carrrier berjenama Stokke jadi pilihan aku. Kenapa ? Nampak selesa untuk aku dan juga Zahra.. Qhaliff ? No no noooooo !

image

image

Nak pakai kat depan boleh.. nak pakai kat belakang pon boleh !! Haaa !

image image

Depan best.. Belakang ? Macam tak dukung apa apa ! Hahahaha.. Selesa dua dua .. Nanti aku cerita lagi pasal baby carrier ni eh.. Kalau tak sabar tunggu aku punya cerita , boleh ke www.stokke.com untuk dapatkan info mengenainya ..

image

2 komen :

Ayumieka berkata... [Reply to comment]

Nampak kukuh je baby carrier Stokke ni. senang kalau nak pegi expo yang ramai orang tu. kalau bawak stroller jenuh nak jalan. Tapiiii husband tak percaya kan baby carrier. dia risau putus. aduhhh.

nadialadzim berkata... [Reply to comment]

hihi...nomeyy nya zahra...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI