Wajib letak dalam kereta !

 

Balik Kelantan ari tu.. Aku dah memang akan jangka berjam lamanya aku akan memandu. Antara yang wajib aku letak dalam kereta ialah Pati Batook Ori ni haaa ! Bertujuan untuk mengurangkan rasa sakit kepala yang berpunca dari.. kejap kejap , tidur.. tapi baru nak lena , wife dah ajak sambung perjalanan ! Hehehe.. Sapu kat leher , hidung dan dahi.. lega la skit !

image

Satu lagi persediaan untuk Zahra atau Qhaliff meragam dalam kereta. Dengan size yang mudah dibawa dan ringan , bagi aku Pati Batook Ori ni wajar ada dalam simpanan.. biar lebih skit !

Bau ? Bagi aku , bau dia ok .. budak takde masalah dengan bau dari Pati Batook ori ni.. sapu je kat tempat sepatutnya dan tunggu kesannya.. InshaAllah…

Nak order ? Sila ke page Pati Batook Ori. Jadi agen pon bagus.. beli , letak je atas meja pastu… ada la kawan tanya punya… hehe.. tapi kena la promote dan terangkan kelebihannya..

3 ulasan:

  1. itulah menarik, tapi belum beli2 pun lagi..

    BalasPadam
  2. alamak bila tengok ni baru teringat, kena beli stok ni, stok nak habis...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009