Bila Zahra makan biskut..

" Nakkkk.. ". Pinta Zahra. Hurm.. Aku takde pilihan.. Nak tak nak , kena bagi gak atau dia akan meraung !



Dan tak lama kemudian , dia pulangkan balik kepada aku. Bila dia pulangkan , samada dia terus masukkan ke dalam mulut aku atau bagi kat tangan jer.. Hurm... 

Pastu.. mintak lagi ! Hurmm...



Inilah antara punca punca mengapa ramai daddy di dunia ini , boroi selepas beberapa tahun ! 

4 ulasan:

  1. Nasib lah zahra tak sabotaj abang dia kata abang yang makan jem biskut tu...hihihi...

    BalasPadam
  2. kene perabihkan biskut Zahra ye ! patut la makin sado abg ben hehehe

    BalasPadam
  3. macam comel je zahra ni... itu langkah bijak men"sado"kan daddynya..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009