Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 15 Disember 2015

Bila Zahra makan biskut..

" Nakkkk.. ". Pinta Zahra. Hurm.. Aku takde pilihan.. Nak tak nak , kena bagi gak atau dia akan meraung !



Dan tak lama kemudian , dia pulangkan balik kepada aku. Bila dia pulangkan , samada dia terus masukkan ke dalam mulut aku atau bagi kat tangan jer.. Hurm... 

Pastu.. mintak lagi ! Hurmm...



Inilah antara punca punca mengapa ramai daddy di dunia ini , boroi selepas beberapa tahun ! 

4 komen :

Nor Afidah Bte Che Azmi berkata... [Reply to comment]

hahahaha...dia ratah inti tengah jer

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Nasib lah zahra tak sabotaj abang dia kata abang yang makan jem biskut tu...hihihi...

Azlinda Azman berkata... [Reply to comment]

kene perabihkan biskut Zahra ye ! patut la makin sado abg ben hehehe

Husna Rahman berkata... [Reply to comment]

macam comel je zahra ni... itu langkah bijak men"sado"kan daddynya..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI