Bila Zahra makan biskut..

by - Disember 15, 2015

" Nakkkk.. ". Pinta Zahra. Hurm.. Aku takde pilihan.. Nak tak nak , kena bagi gak atau dia akan meraung !



Dan tak lama kemudian , dia pulangkan balik kepada aku. Bila dia pulangkan , samada dia terus masukkan ke dalam mulut aku atau bagi kat tangan jer.. Hurm... 

Pastu.. mintak lagi ! Hurmm...



Inilah antara punca punca mengapa ramai daddy di dunia ini , boroi selepas beberapa tahun ! 

You May Also Like

4 comments

  1. hahahaha...dia ratah inti tengah jer

    BalasPadam
  2. Nasib lah zahra tak sabotaj abang dia kata abang yang makan jem biskut tu...hihihi...

    BalasPadam
  3. kene perabihkan biskut Zahra ye ! patut la makin sado abg ben hehehe

    BalasPadam
  4. macam comel je zahra ni... itu langkah bijak men"sado"kan daddynya..

    BalasPadam