Bila Zahra makan biskut.. - BEN ASHAARI

Bila Zahra makan biskut..

" Nakkkk.. ". Pinta Zahra. Hurm.. Aku takde pilihan.. Nak tak nak , kena bagi gak atau dia akan meraung !



Dan tak lama kemudian , dia pulangkan balik kepada aku. Bila dia pulangkan , samada dia terus masukkan ke dalam mulut aku atau bagi kat tangan jer.. Hurm... 

Pastu.. mintak lagi ! Hurmm...



Inilah antara punca punca mengapa ramai daddy di dunia ini , boroi selepas beberapa tahun ! 

4 ulasan:

  1. Nasib lah zahra tak sabotaj abang dia kata abang yang makan jem biskut tu...hihihi...

    BalasPadam
  2. kene perabihkan biskut Zahra ye ! patut la makin sado abg ben hehehe

    BalasPadam
  3. macam comel je zahra ni... itu langkah bijak men"sado"kan daddynya..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.