Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 5 Februari 2017

Makan malam pertama keluarga selepas pemergian ayah..

 

Setiap kali aku scroll instagram aku , pasti aku akan lalu pada satu posting yang mampu membuatkan aku syahdu dan sayu. Cepat cepat aku lajukan. Semoga Allah ampuni dosa dosanya dan tempatkan bersama mereka yang beriman. Aamin.

Dan malam tadi , kami adik beradik buat pertama kalinya berkumpul selepas pemergian ayah tercinta. Kali ini , tanpanya. Terasa satu kelainan. Kalau tidak , dialah yang rajin dukung cucunya yang kecil sekali..

Lokasi pilihan adalah di My Story Cafe nun di Shah Alam. Kenapa sini ? Sebab nak makan besar tapi murah ! Hahahaha.. Puas makan dan sedap !

image

Ini adalah kali kedua aku ke sini. Kali pertama , masa buat review tahun lepas. Dan menurut big boss , review dari team blogger KBBA9 memang memberi impak dan baru minggu lepas , team Jalan Jalan Cari Makan TV3 memilih cafe ini sebagai restoran pilihan mereka pula !

Tahniah !

image

Dan aku mampu ratah lauk skit skit jer sebab aku dah mula nak cutting badan aku ni. Hehehehe.. Terlebih besar nanti , payah lak.. heheh.. Ikan dia sedap ! Udang pon sedap. Ketam sedap. Ayam sedap ! Ehh.. semua sedap laaaa.. hahahah.. Tak caya tanya Aariz !

Oloh.. menguap lak dia.. hehehe..

image

Al-Fatihah buat arwah ayahanda tercinta.

6 komen :

galaksi viral berkata... [Reply to comment]

Salam perkenalan... blogwalking dan done follow blog nie. :)

Shiqeen Sattar berkata... [Reply to comment]

Alfatihah... mmg sedap mkn kat sini. mujur jauh dari SS. Kalau dekat mau hari2 g huhu

Yanty Lee berkata... [Reply to comment]

Al Fatihah. Ayahanda sentiasa ada dgn family Abg Ben. Bestnya dapat berkumpul makan sesedap pula. Sini memang sedap makanan dia.

antalya berkata... [Reply to comment]

bdk baju biru belang2 berkopiah tu ada iras qhalif

Dkna Abza berkata... [Reply to comment]

tak sabar tunggu siaran jjcm nanti..

iffah hussin berkata... [Reply to comment]

wahhh meriah

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI