Sejarah JELAJAH BLOG BEN ASHAARI

by - Isnin, Julai 12, 2010

Aku rasa ramai blogger dah sedia maklum dengan projek JELAJAH BLOG BEN ASHAARI .. Tujuan penjelajahan ini bukanlah untuk mengejar trafik tetapi lebih kepada memperkenalkan blogger blogger baru dan juga yang lama .. Bab trafik tu , terpulang pada blog tu sendiri dan tiada kene mengena dengan aku ...

Sebelum JELAJAH BLOG dimulakan , aku telah buat satu segmen khas dan dari situlah yang dikenali DIARI PERANTAU .. Segmen DIARI PERANTAU ni dibuat untuk mencari blogger blogger aktif yang berada di luar negara ... Berikut adalah blog yang pertama kali terlibat dalam segmen DIARI PERANTAU ..

1 : SALAM DUA BENUA
2 : PATIN DAN PASTA
3 : AKU , SUE DAN MUMMY
4 : ARIFF SHAH
5 : SINAR KEHIDUPANKU
6 : MSR @ BLOGGER
7 : JOEGRIMJOW
8 : OH MALAYSIA
9 : ADIFSTORY
10:MAMAK DAN MAMI

Hehe..tu diaaa... 10 blogger yang berada di luar negara ... dan setahu aku ada dah yang balik ke Malaysia ... Mmg best waktu ni.. aku dapat kenalan yang sedang menuntut di luar negara.. Dan sesungguhnya mereka ini blogger yang sangat sangat peramah dan baik hati .. Terima kasih kerana menjayakan segmen DIARI PERANTAU ..

Kemudian , barulah muncul JELAJAH BLOG dan blog pertama yang mencatat sejarah tersendiri ialah ... sambung nanti.. lunch nehhh ... hehe..

BA : Suka jelajah blog ..macam macam ada ...



You May Also Like

1 comments

  1. banyak dah episod jelajah blog ben.
    saya kalau tak silap vol 4.
    tu pun tak tahu macam mana bro kira.
    haha~

    BalasPadam