Tertarikkah wanita pada fizikal lelaki ?

by - Khamis, Julai 01, 2010



Persoalan ini untuk wanita melayu ..

Lelaki melayu Malaysia kini pandai menjaga badan .. Walaupun bukan semua namun jumlah yang bebuat demikian amatlah tinggi.. Persoalan ... Adakah lelaki berbuat demikian untuk mengoda wanita ? Dan adakah wanita melayu mudah tergoda dengan fizikal lelaki yang tegap dan macho ?

Jgn bicarakan tentang hati dan perasaan .. Aku nak bicarakan tentang ' dari mata turun ke hati' .. Yang perasaan tu kemudian .. Itu yang berlaku di masa ini .. Tidak dinafikan bukan ?

Lelaki .. amat mudah tertarik pada fizikal wanita .. Ini kenyataan .. Betul ? Persoalan yang jarang dikemukan... di bahagian manakah wanita mudah tertarik ?

BA : Wanita dan rahsianya ..

You May Also Like

5 comments

  1. Stiap orang ad taste nye t'sndri..
    pe gune ny Allah cptakan deria utk stp mnusia:)

    BalasPadam
  2. sy suka lelaki yg ada bdn fit..xske yg lembik2..sebab nampak macam pemalas..

    suka sgt yg tough! ketul2 sket jek...xske terlalu berketul....nampak pelik dan menakutkan...

    fit! fit! fit!

    BalasPadam
  3. huhu. tak tergoda pun. just maybe tergoda ngan paras rupa kowt. =) biasalah, indah itu selalu dipuji namun yg tak indah takkan dikeji. walah !

    BalasPadam
  4. Lelaki menggoda wanita dgn paras rupa dan bentuk badan? Lain macam je bunyinye, seperti ada yg x kena...Kalau tampil segak dan macho untuk diri sendiri dan pergaulan dalam masyarakat mungkin lebih baik..Untuk menggoda wanita, cukup tampil bersih dan kemas, disusuli dgn sifat jujur,ikhlas dan bertanggungjawab. Tampan dan macho itu bonus.

    BalasPadam