Bila anak dara jemur seluar dan baju dalam !

by - Selasa, September 24, 2013

 

Perghh .. nasib baik laa Ben letak gambar ni .. Kalau dia letak gambar original , mau top jap blog aku hari ni .. hahahaha .. .

Gini ceritanya .. Aku ni bukanlah nak mengaibkan sapa sapa cuma aku pun ada perasaan dan juga .. er .. hehehe .. Faham faham je la kan .. haaa ..

Isunya seperti kengkawan di FB aku dah tau yakni anak dara sidai pakaian dalam secara terbuka untuk dinikmati oleh sesiapa saja yg lalu lalang di situ. Walaupun itu bukanlah niat mereka tapi ianya tidak sama sekali patut berlaku ! Perlu diketahui , di kiri kanan rumah mereka itu ada suami dan anak lelaki di dalam mahupun diluar rumah .. Haaa ..

Lagi pun , mmg kurang manis la sidai kat luar tu. Maklumlah , macam macam corak , warna ada .. Bila tengok gitu, maka terbayanglah dalam kepala orang yang melihatnya tanpa niat mahupun dengan niat ..

“ Perghhh .. dia pakai pakaian dalam ala harimau bintang .. “.

Atau ..

“ Pink tuuuuuuu .. “

Jadi , camana tu ? Kang si suami belikan untuk isterinya , mahukah isterinya memakai pakaian dalam bercorak harimau bintang itu mahupun yang ada lampu lip lap gitu ?

Okk .. sebelum aku melalut .. Sebaiknya , sidailah di dalam yang sensitif tu. Tau la ada pelbagai corak dan warna.. Tapi tak leh lawan lelaki yang siap ada lubang ditengahnya !! Haaa..

Ok .. diulangi sekali lagi .. jangan sidai secara terbuka. Nanti orang minyak mai curi , sapa susah ??? Jiran sebelah gak kan ?

You May Also Like

8 comments

  1. ala..incik ben pun tumpang sekaki kan..nengok..hihi

    BalasPadam
  2. kahkahkahkahkahaaaaa... beben beli kat isteri, mau ke dia pakai.. satgi dia cakap 'laki aku buang tabiat' hahahaha :P

    BalasPadam
  3. hahahahaha inilah dia kadang masih sering terjadi jemur onderdil depan2 ditempat orang lalu lalang, ini perlu dihindari, bro Ben maaf speak malay saya tak bagus xD

    BalasPadam
  4. Nice info tapi sayang rumah xde anak dara semua dah kawin.

    BalasPadam
  5. part yang dalaman ni memang sensitif.. memang sidai dalam rumah je.. ;)

    BalasPadam
  6. Errrr tak rasa sensitif langsung . Malu kott . Mmg tak pernah jemur dkat depan rumah . Rasanya org yg berkahwin pun rasa malu nak sidai dkat luar .

    BalasPadam
  7. Jika tidak dididik dari sekarang, sampai jadi mak- mak pun main sidai je kat luar. Malu kita yang melihat. Apalahhh....

    BalasPadam
  8. Dari anak dara kena didik, sidai pakaian dalam didalam rumah. Jika tak, terbawa-bawa pula sikap ni bila dah berumah tangga kelak. Bikin malu je.

    BalasPadam