Set Shaklee dan Produk Shaklee yang Terlaris

by - Isnin, September 23, 2013


Kebelakangan ini Produk Shaklee dah semakin menjadi trend dikalangan pengguna Malaysia. Antara Set Shaklee yang memang evergreen sepanjang zaman ialah Set Menyusu Shaklee dan Set Bersalin Shaklee.Tapi sebenarnya Produk Shaklee ni bukanlah terhad kepada dua tu saja.





Ada lebih dari 30 kombinasi Produk Shaklee yang mana tak larat aku nak ceritakan keseluruhannya dalam satu entry. So aku akan pecah-pecahkan entry tentang Produk Shaklee mengikut Set Shaklee yang popular dalam Malaysia ni.

Sebagai pengenalan kepada Produk Shaklee, aku nak mulakan dengan Set Shaklee yang popular je dulu.


Antaranya :
  1. Produk Shaklee untuk bantu ibu menyusu atau Set Penyusuan Shaklee.
  2. Produk Shaklee untuk merawat ibu berpantang ; Set Berpantang Shaklee atau Set Bersalin Shaklee
  3. Produk Shaklee untuk bantu dapat anak atau Set Kesuburan Shaklee
  4. Produk Shaklee untuk ibu mengandung atau Set Kehamilan Shaklee
  5. Produk Shaklee untuk Kuruskan badan, ada yang panggil Set Kurus Shaklee, ada yang panggil Set Slimming Shaklee, sebenarnya sama je.
  6. Produk Shaklee yang paling legend iaitu ESP Shaklee 




Dan banyak lagi senarai Produk Shaklee premium contohnya Vivix Shaklee dan Collagen Shaklee.Sekarang ni dah terlalu ramai yang jual Produk Shaklee, ada jual mahal, ada jual murah….kan? 

Sebenarnya kalau korang nak tau, Produk Shaklee yang korang nampak mahal tu adalah Harga Produk Shaklee yang syarikat Shaklee suruh Pengedar Shaklee jual. Kalau yang korang nampak harga murah tu ialah Harga Produk Shaklee untuk ahli berdaftar Shaklee atau Pengedar Shaklee berdaftar sahaja.


Tapi biasalah orang  ni bisnes sikit takut persaingan, main perang harga. Sedangkan kalau korang Daftar Ahli Shaklee, bukan saja korang dapat beli Produk Shaklee dengan Harga Shaklee tapi juga dapat pulangan wang tunai setiap bulan. Ada Pengedar Shaklee yang jual murah tu cerita? Hehehe


Nak beli Produk Shaklee memang orang boleh beli dari sapa-sapa saja . Tapi nak dapat konsultasi tentang Produk Shaklee, tentang Set Shaklee apa nak di makan untuk satu-satu masalah, cara makan Shaklee yang betul, cara menangani healing crisis, kepakaran ini semua hanya ada pada Pengedar Shaklee berkualiti saja :)


Kalau korang nak tau lebih tentang macam mana nak Daftar Ahli Shaklee atau nak tau senarai Harga Produk Shaklee, boleh hubungi senarai Pengedar Shaklee di bawah ni :Kalau korang nak tau lebih tentang macam mana nak Daftar Ahli Shaklee atau nak tau senarai Harga Produk Shaklee, boleh hubungi senarai Pengedar Shaklee di bawah ni : 



Pengedar Shaklee Bangi Putrajaya, Cyberjaya, Seri Kembangan 


Pengedar Shaklee Penang


Pengedar Shaklee Gombak Wangsa Maju, Setapak dan Cheras 


Pengedar Shaklee Kelantan 



Pengedar Shaklee Melaka 


Pengedar Shaklee Kuantan




Tempat korang takde dalam senarai Pengedar Shaklee di atas?

Apa lagi cepat-cepat contact number bawah ni


You May Also Like

2 comments