Set Kesuburan Shaklee tingkat kesuburan suami isteri untuk dapat anak

by - Rabu, September 25, 2013


Pernah dengar Set Kesuburan Shaklee ... Kalau cari kat internet, bersepah-sepah maklumat tentang Set Kesuburan Shaklee ni. Ada kenal sesiapa yang berdekatan yang dah lama kahwin, tapi belum ada zuriat? Tak kisah sama ada rakan sepejabat, sahabat lama, sepupu sepapat, makcik, adik beradik bahkan anda sendiri mungkin pernah atau sedang mengalami masalah sukar dapat zuriat ni. 


SET KESUBURAN SHAKLEE.



Ahli-ahli Pengedar Shaklee Dari Seluruh Malaysia yang terdiri dari pelbagai latarbelakang seperti surirumah, engineer, pelajar, kerani, cikgu dan macam-macam lagi begitu rajin sekali kongsi info tentang Set Kesuburan Shaklee ini di blog masing-masing.

Bila diperhatikan betul-betul, aku jadi konfius sikit sebab ada pelbagai kombinasi berbeza Set Kesuburan Shaklee yang dicadangkan oleh blog-blog ini.

Lain ahli pengedar Shaklee, lain dia punya kombinasi Set Kesuburan Shaklee.

Baru-baru ni, aku terjumpa lagi satu blog. Blog ni dah lama duk sharing pasal kesuburan di internet, sejak 2009 lagi. Yang aku perasan, diaorang ni pun ada tulis buku jugak tentang kesuburan.

Yang buat aku bertambah hairan, blog ini juga ada buat satu entri tentang Set Kesuburan Shaklee, tapi kombinasi yang bloggers ni cadangkan adalah yang paling kontroversi setakat ni.

Kenapa aku berkata begitu? Beliau mencadangkan pengambilan CoQHealth Plus Shaklee sebagai sebahagian daripada Set Kesuburan Shaklee. Tak pernah dibuat orang.

Kebanyakan ahli pengedar shaklee lain mencadangkan CoQHealth Plus Shaklee ini untuk tenaga dan kesihatan jantung. Tapi kali ni, first time aku dengar dakwaan bahawa CoQ10 atau CoQHealth Plus Shaklee ini juga baik untuk kesuburan.

Menurut entri blog tersebut, CoQHealth Plus Shaklee megandungi CoQ10 yang berfungsi membekalkan tenaga dalam bentuk ATP kepada sel, termasuklah kepada sel sperma dan ovum bagi menghasilkan sperma dan ovum yang berkualiti. Oleh itu, ia sangat sesuai untuk diambil oleh mereka yang lanjut usia, pesakit PCOS, Cyst, Telur tak matang, lelaki azoospermia, motiliti dan bilangan sperma rendah.

Set Kesuburan Shaklee untuk suami yang ada masalah sperma



Sebenarnya, mereka bukan buat satu kenyataan yang tidak berasas. Diaorang ada sokongan dari pelbagai jurnal-jurnal perubatan tentang CoQ10 ini. Lepas baca blog diaorang ni, aku ada juga ada google sendiri tentang maklumat-maklumat yang berkaitan dengan CoQHealth Plus Shaklee untuk kesuburan ni. Ternyata apa yang didakwa oleh penulis tersebut ada kebenaran yang sahih.

Dan aku dapati ada juga beberapa blogger lain, yang mungkin kawan kepada penulis buku tadi tu, turut sama mencadangkan CoQHealth Plus Shaklee sebagai sebahagian Set Kesuburan Shaklee. Cuma ia mungkin jadi kontroversi bagi kita sebab jarang orang dedahkan tentang benda ni.

Lagipun, penemuan tentang CoQ10 untuk kesuburan ni hanya dijumpai pada tahun 2009. Masih sangat baru lagi. Sebab tu ramai yang tak tahu. So, memang aku respek dengan beberapa ahli pengedar shaklee ini yang berani mendedahkan penemuan yang penting ini. Aku rasa, mereka ni bukan jual Set Kesuburan Shaklee main hentam je, tapi diaorang kaji dulu sebelum jual.


Bagi anda yang sedang berikhtiar untuk hamil, bolehlah cuba CoQHealth Plus Shaklee ni ya. Tapi nak dapatkan daripada siapa? Anda boleh dapatkan dari mana-mana Ahli Pengedar Shaklee yang berdekatan, tapi masalahnya, diaorang tahu ke cara macam mana nak consume CoQHealth Plus Shaklee untuk kesuburan ni? Harga CoQHealth Plus Shaklee ni pun boleh tahan jugak, iaitu RM124(harga yang dicadangkan oleh Shaklee sendiri).

So, kalau anda consume ikut suka je, rugi jugak sebab CoQHealth Plus Shaklee ni bukan murah. Kalau tak berkesan, bukankah membazir tu? So, hati-hati. Jangan ambil ikut suka je.

Oleh itu, aku cadangkan korang order Set Kesuburan Shaklee yang lengkap dengan CoQ Health Plus Shaklee dari pengedar-pengedar berikut yang memang buat penulisan khusus tentang CoQ Health Plus Shaklee untuk kesuburan ini dalam blog-blog diaorang.

Diaorang mungkin akan berikan kaedah pemakanan berkesan CoQHealth Shaklee untuk kesuburan supaya apa yang anda usahakan berhasil.

Kalau korang nak tau lebih tentang macam mana nak Daftar Ahli Shaklee atau nak tau senarai Harga Produk Shaklee, boleh hubungi senarai Pengedar Shaklee di bawah ni :



Atau hubungi :





Dapat Set Kesuburan Shaklee anda dari Pengedar Shaklee yang benar-benar berilmu.

You May Also Like

0 comments