Saya 'rehat' sebentar.





Cantik, kan? Aku terberhenti mengupdate perjalanan aku di sini sebab nak menghayati keindahan bumi Jepun. Entah bila lagi berpeluang untuk menikmati semua ini lagi..

Kalau nak suruh datang sendiri, rasanya akan bawak bersama keluarga tercinta..

Nanti balik Malaysia aku sambung yer..

3 ulasan:

  1. Betul tu.. ada yang boleh diceritakan.. ada yang tidak.. ;)

    BalasPadam
  2. Ya Allah indahnya..belum dapat pergi..perkongsian-perkongsian indah juga rezeki melihat keindahan negara orang.

    BalasPadam
  3. Cantik sangat, moga saya pun ada rezeki jejak kaki ke bumi Jepun ni.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.