Benci Bilang Benci

Sepasang kekasih sedang berdating ... ( jgn ikut perangai gini..haram ) ..

Lelaki : Adinda .. adinda cintakan kandakah ?

Perempuan : Tengoklah dulu ..

Lelaki : Hah ? Tengok apa ?

Perempuan : Tengoklah pada harta kanda .. ni nak makan pun mintak duit dinda.. ada hati nak bercinta !!! Huh .. Pangggg !!!

15 ulasan:

  1. sgt bteros terang hoho
    bleh wat sinetron lahh hahaha

    BalasPadam
  2. hahaha, kelaka..padan muke si lelaki tu, nak bercinta konon, haktuiii hahahaha

    BalasPadam
  3. hahahaha... padan muka laki tue...

    BalasPadam
  4. spesis lelaki macam neh membiak dengan jayenyer di zaman sekarang..
    :)

    BalasPadam
  5. ini bukan isteri tp bini

    BalasPadam
  6. pangggg...
    pengsan masuk spital lerr...
    eheeh..

    BalasPadam
  7. money is not everything. but almost everything needs money rite?

    BalasPadam
  8. Haha.. kan dah kena penampar.. ;p

    BalasPadam
  9. haha sempoiii..sekarang da makin kurang statement 'kentut pun bau wangi' ketika dalam bercinta. ;p

    BalasPadam
  10. Abg ben, benarkah abg ben cintakan saya???

    Huhuhuhuhhu.. geli aku kalau laki sama laki tanya mcm tu...

    Delete tau komen aku ni.. takut nnt mem ko.. ingat kita ada pe2 lak.. ahaks

    BalasPadam
  11. keperluan tuh..nak bagi makan anak bini ape kalau takde duit huhu

    keperluan bukan keutamaan ^_^

    BalasPadam
  12. salam..
    ha..kan da kena. no money, no talk. huhu

    BalasPadam
  13. haha...lawak tol la..
    mmg ptt bf gni kna lempang..
    btw,sy bru jep follow blog kmu..
    intresting..nice blog..;)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.