Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 25 Jun 2010

Gadis Terbilang - Miss Izzah - Ben Ashaari


Ingat nak bergaya ala ala Dr. Romzey ... ahahaha.. tak leh lak sbb dah lewat petang.. dalam kepala pk nak balik je neh .. hahaha .. Di apit oleh MISS IZZAH dan GADIS TERBILANG

Dok bergambar dalam bilik stor je .Ni saat saat terakhir dia praktikal kat tempat aku .. Teriak la gak dia bila dok bersalam ngan kawan kawan perempuan yg lain .. Kalau tak silap aku , dulu dia kata tak mungkin dia akan menangis , tengok tengok ?? Dok pegang tisu jee...

Apa pun , bagi aku Gadis Terbilang seorang yang rajin dan sangat pemalu .. huhu.. leh runtuh lantai sbb dia dok tengok lantai jer .. tu belum lagi korang tengok dia jalan .. haaaa.... tergoda siuttt... hahahaha..jgn marah aar GT ..

MISS IZZAH - Admin Gengblogger dan blogger pertama yang register GENGBLOGGER

GADIS TERBILANG - Senantiasa berada dalam senarai blogger popular GENGBLOGGER

BA : Terima kasih Gadis Terbilang ..

7 komen :

anastasyea berkata... [Reply to comment]

posing maut =)

hanis aleeya berkata... [Reply to comment]

garangnyeee... haha...

heart~ berkata... [Reply to comment]

fiwittt....lamanye x nmpk gt kat GB

Mat Gebu berkata... [Reply to comment]

Model tudung 2010...

cuha_x berkata... [Reply to comment]

muke masam je dlm hati mesti berkata-kata "adui akue nak bergambar sengsorang nie" x pun "wargh akue nak balek! , akue nak tgk bola " hehe

zither berkata... [Reply to comment]

eh nama saya pun izzah ! hehe

Ummi berkata... [Reply to comment]

Uikksss Ben...dah ada bodyguard lak...heheee...ni kang balik rumah ada kena tdo kat settee kang..hahahaa..(*gurau jeksss)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI