Mak kau main ngan bapak kau la !

Tengok tajuk , rasa rasa percaya tak ianya keluar dari mulut budak berumur 7 tahun atau darjah 1 ? Percayalah .. Aku sendiri yang dengar ..


Kejadian berlaku sewaktu aku menjadi guru sandaran sekolah ,di KL. .. Dua budak dari satu kelas , bergaduh mulut dan akhirnya terkeluar dari mulut salah seorang darinya .. dan akhirnya , kena sedas kat tangannya oleh guru disiplin..

Tu baru satu kes ... ada satu kes , budak darjah satu ditangkap dok beromen ! Tak caya ? Percayalah...

BA : Budak skang buat apa yang mereka lihat ..LIHAT DAN BELAJAR ..dari sapa ek ?


7 ulasan:

  1. mak aihhh, baru jerk budak darjah satu, bila besar nanti xtau la camna...

    BalasPadam
  2. hmm...tu baru skit..mcm2 lg diorg dh 'blaja' skrg...hhuhu

    BalasPadam
  3. blergh... dajah 1 pndai dah skang.. menakutkan budak2 skang ni~

    BalasPadam
  4. tak mustahil sbb dulu masa tadika (6 tahun) pun pernah di gantung selama 2 minggu daripada menghadiri kelas - nakal zaman budak2

    BalasPadam
  5. huahuahua.. aku perna nmpk video 3gp budak sekolah rendah kedapatan nak beromen wooo.. tak tau lah negeri mane.. suara yg merakam tu tak jelas.. bile budak pumpuan tu angkat skirt je, trus pacik tukang record tu jerit.. huahuahuahauhuahua.. dasat...

    BalasPadam
  6. pernah dengar kes cmni..adoi lah kanak2 zaman sekarang...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI