Tak serupa tapi sama ?? Kebetulankah atau ...

Yang sepatutnya ( seperti dibawah )

image

Untuk lebih lanjut ... sila layari di sini

Panduan untuk aku , isteri , ahli keluarga , saudara mara dan juga sahabat sahabat yang aku sayangi ...

7 ulasan:

  1. terjumpa jugak pasal ni kt fb sebentar tadi.. hmm.

    BalasPadam
  2. izinkan saya untuk share eh..

    BalasPadam
  3. sebagai untuk peringatan bersama

    BalasPadam
  4. oh.. trimas share.. ramai je yg pakai camni.. esp dlm drama2 tu kan- so org pun tiru kononnya ikut trend..

    BalasPadam
  5. ni lah antara sebab xnak pakai tudung cam gitu..mmg dah perasan sama cam mereka2 itu

    BalasPadam
  6. salam..trime kasih atas perkongsian ini..mmg ternd sekarang terutama klu nampak pusat lagi seksi katanya

    BalasPadam
  7. yang macam ni..
    yang sanggul macam bonggol unta tu pon sama..
    tak paham..
    terlalu mengikut fesyen la sangat..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI