Khamis, 23 September 2010

Tak serupa tapi sama ?? Kebetulankah atau ...

Yang sepatutnya ( seperti dibawah )

image

Untuk lebih lanjut ... sila layari di sini

Panduan untuk aku , isteri , ahli keluarga , saudara mara dan juga sahabat sahabat yang aku sayangi ...

7 komen :

Missy Nazirah.Z berkata... [Reply to comment]

terjumpa jugak pasal ni kt fb sebentar tadi.. hmm.

APi berkata... [Reply to comment]

izinkan saya untuk share eh..

eelobor berkata... [Reply to comment]

sebagai untuk peringatan bersama

nur berkata... [Reply to comment]

oh.. trimas share.. ramai je yg pakai camni.. esp dlm drama2 tu kan- so org pun tiru kononnya ikut trend..

d_LA berkata... [Reply to comment]

ni lah antara sebab xnak pakai tudung cam gitu..mmg dah perasan sama cam mereka2 itu

sahromnasrudin berkata... [Reply to comment]

salam..trime kasih atas perkongsian ini..mmg ternd sekarang terutama klu nampak pusat lagi seksi katanya

aSmiDar berkata... [Reply to comment]

yang macam ni..
yang sanggul macam bonggol unta tu pon sama..
tak paham..
terlalu mengikut fesyen la sangat..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI